Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Chemtrails

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17720
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Chemtrails Empty
BerichtOnderwerp: Chemtrails   Chemtrails Empty17/3/2008, 15:12

Ik was als kind een indeluchtkijker....
Mocht graag naar buiten kijken als ik op school zat, vond school niet bijster interessant nml, behalve natuurkunde en tekenen en knutselen en als ze eens leuke verhalen gingen vertellen, dus al met al..Ik ken de lucht van vroeger.
Ik speelde ook altijd buiten, na school was ik pleiten, hups in de bossen hutten bouwen, slootje springen, kikkerdril bekijken, tamme kastanjes zoeken en hazelnoten, fietsen rennen nou ja name it, ik was buiten!!!!

Enkele jaren terug ik denk, zo om en nabij de 5 jaar geleden, hadden we de laatste normale zomer in dit land.
Daarna hebben we dus bewolkte zomers gehad.
Op zich nog geen enkel bewijs natuurlijk voor chemtrails alleen ik vond het zelf al vreemd dat de lucht telkens zo grijs was?
Ik wist nog niets over chemtrails oid.
Maar dit kende ik niet.

Als het heet werd, was het opeens ook mega heet, herinner de dagen van 40 graden! Ongekend in ons land immers?
Gelukkig was het zo heet dat we blij waren dat het erna weer zo bewolkt was.
Drie weken maar dat het zulk heet weer was, ervoor en erna was het bewolkt...heel gezellig bewolkt.. Shocked
Dus niet bepaald, ik vond dat raar.
Kijk somber weer prima maar altijd maar grijs? Dat kan niet.
Ook viel me op dat de vliegtuigen hele lange witte slierten achter hun kont hadden hangen en wel zo lang dat de hele lucht bewolkt raakte nadat ze overgevlogen waren...dat was apart zeg?
Wat vroeger na enkele seconden soms minuten weg was, werd nu ineens een raster van witte grijze wolken...
Toen zag ik de rasters, vliegtuigen kriskras door de lucht die een heel grappig lapjesdekenpatroontje in de lucht maakten..
ik dacht nog wat een grapjassen zeg...hoe verzin je dat nu?
Nou en toen las ik op internet iets over chemtrails.
Natuurlijkkkkkkk wil je dat niet geloven zeg kom nou...een regering die ....naaah...kannie...ik wou er niet aan vond dat zo paranoide..
maar ja?
Eenmaal wetend, besef je dat er wel iets loos is...ik buitenkind wist dit omdat ik dit nooit eerder had gezien.
Bedoel moest ik nu gaan twijfelen aan mijzelf? Nee toch zekers?
alien
Het viel me later ook op dat ze snachts gingen vliegen bij het ochtendgloren zag je dan al die vliegtuigen onderweg, naar ja wat?
Mega veel zelfs...heel raar zo vroeg in de morgen... Question

Of als men voorspelde dat het ging sneeuwen zag ik ze ook en dan rook ik een pepermuntachtige geur in de lucht...
Of als het warmer zou worden rook ik een vreemde vieze doordringende geur in de lucht die je neusgaten leek te irriteren...
scratch Ik laat het open of het waar is of niet..
maar...ik heb ook gezien dat de lucht binnen de 5 minuten van totaal lichtblauw ineens mega bewolkt raakte dankzij een lappendeken in de lucht...ik zag ze vliegen ik rijdt naar huis en thuis nog geen 5 minuten later was alles bewolkt en dus dicht..
albino
Te maf voor woorden als men dit doet zonder ons medeweten...
groetjes voor
:queen: :joker: enzo...
want als men iets zit te verkloten met het weer zijn ze wel heel dom bezig lijkt me..
Wij mensen hebben zonlicht nodig...zon is gezond..
Hoor veel mensen het besef van tijd wat kwijtraken ik wijt dit aan het feit dat we geen zichtbare seizoenen meer hebben..

En misschien bedoelden de maya's dit wel..
Er is dan geen tijd meer...tijd is ook gerelateerd aan seizoenen toch?
Dus... :elephant:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17720
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Chemtrails Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chemtrails   Chemtrails Empty17/3/2008, 21:03

http://zapruder.nl/forums/viewthread/10257/
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Chemtrails
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat zijn chemtrails?
» Chemtrails foto's
» Chemtrails sproeien met ballonnen
» CHEMTRAILS BEVESTIGD!!!!! (blijvend actueel)
» Chemtrails, contrails of gewoon wolken?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Forum :: Paranormaal & Spiritueel :: Chemtrails-
Ga naar: