Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Over allergie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17707
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Over allergie Empty
BerichtOnderwerp: Over allergie   Over allergie Empty29/11/2013, 21:44

Over allergie 
Nambudripad's Allergy elimination Techniques 




"Wat heb ik toch dokter? Het ene moment voel ik me prima en even later voel ik me ineens zo beroerd!" 



Als de statistieken kloppen dan raadplegen meer dan 50 % van de mensen die deze vraag stellen een dokter om een uitleg te vinden voor de ellende die zij ondervinden van allergische reacties op wat zij dagelijks inademen, eten of aanraken in hun omgeving. Als u deel uitmaakt van deze groep dan weet u hoe gefrustreerd en hopeloos u zich door uw toestand kunt voelen. Zij die geluk hebben, zijn erin geslaagd het specifieke allergeen te identificeren en te vermijden. Voor de minder gelukkigen is het echter niet mogelijk het allergeen volledig te vermijden, tenzij men zich volledig isoleert, of blijft het allergeen onbekend, hetgeen kan resulteren in ernstige, chronische aandoeningen. 



"Bedoelt u dat allergieën echte ziektes kunnen veroorzaken?" 



Nou en of! 
Wanneer u in aanraking komt met een virus, treedt een verbazingwekkend afweermechanisme in werking. Het lichaam probeert zich te bevrijden van het binnendringende virus hetgeen zich uit in symptomen als koorts, hoesten, pijn, overgeven, moeheid, enz. In feite zijn dit tekens van de strijd die het lichaam voert om het binnendringende virus en de toxines die dit produceert, te verdrijven. Als deze symptomen niet worden behandeld kunnen zij toenemen en tot ernstigere aandoeningen leiden. 



Ook een permanent contact met een allergeen produceert toxines in het lichaam die gelijksoortige reacties kunnen veroorzaken. Een allergie waarvan de diagnose niet is gesteld of die niet als zodanig wordt onderkend kan ernstige gevolgen hebben. Vaak worden de symptomen van allergiereacties voor iets anders aangezien. Ademhalingsproblemen als bij bronchitis, longontsteking en astma, bloedsomloopproblemen met bijv. pijn in de borst, een slechte bloedsomloop, hartkloppingen, een onregelmatige hartslag, maag- en darmklachten, spijsverteringsmoeilijkheden, acute buikpijn, acute blindedarmontsteking, opgezwollen gevoel, constipatie, diarree en (maag)zweren, genito-urinaire aandoeningen zoals nier- of blaasontstekingen, problemen met de prostaat, premenstrueel syndroom en postmenstruele stoornissen, impotentie, onvruchtbaarheid, spier- en botproblemen die onverklaarbare pijn door het hele lichaam veroorzaken, verschillende soorten hoofdpijn, rugpijn, artritis, rusteloos gevoel in het been, hersensymptomen zoals geestelijke verwarring, neerslachtigheid, woede, concentratiestoornissen, hyperactiviteit en leerproblemen, huidaandoeningen zoals eczeem, steenpuisten en slecht helende wonden, reacties op het milieu zoals overgevoeligheid voor chemische producten, allergie voor stuifmeel, parfums, huidschilfers van dieren, vloerbedekking, bouwmateriaal, enz.zijn soms slechts een symptoom van een verborgen allergie en kunnen arts en patiënt op een verkeerd spoor brengen. Bij gebrek aan de juiste diagnose kan het dan zijn dat de patiënt een behandeling krijgt voorgeschreven die zijn toestand nog kan verergeren. 



"Mijn symptomen bestaan dus echt? Ik beeld me ze niet in?" 



Nee, totaal niet. In hun onschuldigste vorm zijn allergieën slechts hinderlijk. Bij sommige mensen kan een toevallige aanraking met een allergeen echter verschrikkelijke toxines produceren in het lichaam die resulteren in een duidelijk te diagnosticeren ziekte, alsof die persoon een gif had ingenomen. 



Een diagnose stellen is zo wie zo niet gemakkelijk, maar hoe vager de klacht, hoe moeilijker het voor de patiënt is om de juiste oplossing te vinden. Hoe behandel je bijvoorbeeld iemand die zich "niet lekker voelt, aan licht geheugenverlies lijdt, lichte, maar aanhoudende keelpijn heeft of hoest, iemand met een flauwe zeurende hoofdpijn die niet op pijnstillende middelen reageert, met aanhoudende rugpijn of een tintelend gevoel in armen en handen waar een neuroloog geen raad mee weet?" Sommige van deze mensen hebben hun arts al zo vaak gezien dat zij niet eens meer weten hoe vaak zij zich genegeerd hebben gevoeld of ten onrechte te horen hebben gekregen aan een zenuwstoring te lijden of "hypochondrisch" te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Over allergie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Forum :: Paranormaal & Spiritueel :: Gezondheid-
Ga naar: