Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Gedichten AngelWings 17/3/2008, 18:22
Eerste onderwerp bericht herinnering :
Ik schrijf mijn gedichten in een inspiratie die ik ontvang, opvang, ineens voel, alsof er muzieknoten spelen door mijn ziel. Niet altijd gebaseerd op mijn eigen ervaringen, wel gemengd met, door inzicht, door wat je meemaakt in het leven en de verhalen die je bemerkt, hoort en ervaart van anderen.
Weet je wat je aanrichte met woorden als pijlen vanuit een ongerichte boog? Weet je wat ik voelde toen je op mij schoot zonder dat ik erom vroeg? Toen je raakschoot? En mij diep raakte in mijn hart? Weet je wel dat jouw woorden zo ongericht onredelijk me toch zo diep konden raken? Wist je dit wel? Dat ik je nu niet meer vertrouwen kan? Dat ik het niet meer wil zelfs? Dat ik je die kans niet eens meer gunnen wil? Dat ik je niet meer vergeven kan? Ook al zou ik willen? Weet je wel wat je deed toen je richte op mij? Ik denk niet dat je besefte hoe diep je mij raken kon Ik noem dat echte vriendschap maar die is nu voorgoed voorbij! AngelWings
Laatst aangepast door ~*~AngelWings~*~ op 17/3/2008, 18:55; in totaal 2 keer bewerkt
Auteur
Bericht
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Ik sta voor het nachtelijke raam Donker buiten De maan schijnt door het raam op mij neer Donkere vensterogen Zilveren glans Mijn ziel opent Roept Weet Sterrenhemel Sprankelend door mijn geest Herkenning passeert tijd en grensgebied Elkaar niet kennen Spinrag fijne zilveren draden Door tijd en eeuwigheid Omhelst ons In het donker van de nacht Tussen tijd en grensgebied Angelwings
Even weer geloofde ik weer in een samen en opnieuw beginnen Even weer in vuur en vlam door het beminnen Even verdoofden al mijn zinnen Even weer, zag ik het begin maar het eind was al lang in zicht Hoe kun je dan ooit nog opnieuw beginnen? Angelwings 1987
Ik vond een oud gedichtje terug die ik eens maakte omdat mijn bovenburen toen enorm luidruchtig waren....
Bonkend stoot hij in haar vlees Omhelzende eenheid, geluk en vrees Zijn lippen tastend op zachte schaduwen der schemering Stilte der herinnering Bonkend omklemmen zij elkander, in liefde voor elkaar Zij houdt van hem, hij houdt van haar Bonkingen der bonkingen de bezemsteel bonkt nog harder mee Het zijn de buren van benee Generend schrikken zij op uit het eeuwige liefdesspel Ze vielen vanuit de hemel in de hel..
AngelWings 1990
Ik wil niet Dat kwaaie beest zijn Voor een ander De boeman of vrouw Dat secreet Ik wil niet die ander Pijn doen Daarom Hou ik me zo in Zeg ik niet wat ik denk Of vind van jou Zeg ik niets ik glimlach Tegen jou Maar ondertussen Voel ik me rot omdat ik niet eerlijk durf te zijn Uit angst Jou Pijn te doen