Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum

PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Uittredingen.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~

Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17908
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Uittredingen. Empty
BerichtOnderwerp: Uittredingen.   Uittredingen. Empty17/10/2008, 12:13

Uittredingen.

Tijdens de slaap, een bewusteloze toestand, bij een ongeluk, een operatie, een comateuze toestand,enz. kan het astraal lichaam het fysieke lichaam verlaten en zich naar andere dichtbije of verafgelegen plaatsen begeven. De persoon in kwestie kan dan perfect zijn omgeving waarnemen, inclusief zijn eigen fysieke lichaam, en daar achteraf verslag over doen.
Tijdens operaties bijvoorbeeld komt dit uittreden zeer vaak voor. Personen zien zichzelf liggen op de operatietafel, zien de operatiekamer vaak tot in alle kleinste details, horen en zien de verschillende artsen werken. Zij kunnen ook de operatiekamer verlaten en zich begeven naar de andere plaatsen in en buiten het hospitaal. Achteraf kunnen zij gedetailleerd vertellen wat er allemaal gebeurd en gezegd is tijdens hun verdoving. Duizenden keren zijn deze beweringen bevestigd door het aanwezige medisch personeel.
Een eigen ervaring:
Voor zover ik kan teruggaan heb ik altijd uittredingen gehad tijdens het slapen.Toen ik klein was had ik zo'n drie vier maal per week een bewuste uittreding.Het waren spontane en ongecontroleerde ervaringen. Meestal ervaarde ik het als een plots 'wakker' zijn en rechtop zitten in bed. Ik probeerde dan mijn moeder te roepen die in een kamer ernaast sliep. Maar hoe hard ik ook probeerde te roepen: er kwam geen geluid. Heel raar vond ik dat.
Soms voelde ik mij boven mijn bed zweven of bevond ik mij plots in een andere kamer of buiten het huis, in de tuin of zelfs op andere verder afgelegen plaatsen.Meestal vond ik het allemaal maar beangstigend en 'floepte' ik dan ook na korte tijd terug in mijn fysieke lichaam dat de hele tijd gewoon was blijven slapen.
Op een nacht , toen ik een jaar of vier was, werd ik weer eens 'wakker' en ging rechtop zitten in bed.Ik was bang en riep op mijn moeder in de kamer ernaast. Maar er was weer eens geen geluid en ik besloot naar mijn moeder te gaan om bij haar te gaan liggen.Toen ik in de kamer van mijn ouders kwam (Via de open of gesloten deur weet ik niet meer.Gesloten deuren of muren zijn voor een astraal lichaam geen hindernis. Het kan overal doorheen.) zag ik tot mijn nog grotere schrik een Duitse Herdershond zitten op het matje naast mijn moeder. In een fractie schoot ik terug naar mijn lichaam .
Ik kon absoluut geen verklaring vinden voor de aanwezigheid van een hond (Duitse herder) in de slaapkamer van mijn ouders, want zelf hadden we geen hond.
Pas vele jaren later kwam ik te weten dat moeder toen ze jong was een Duitse herder had gehad waar ze een zeer hechte band mee had gehad. Ook het dier was zeer aan haar gehecht. Hij begeleide haar namelijk tot aan haar werk, ging dan naar huis en stond haar 's avond terug op te wachten.

Onderzoek naar uittredingen is gedaan door Robert A. Monroe. Hij heeft bovendien een methode ontwikkeld o.m. met geluidscassettes om te leren uittreden.
Meer info over zijn werk en methode op website: www.monroeinstitute.org
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~

Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17908
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Uittredingen. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Uittredingen.   Uittredingen. Empty17/10/2008, 12:13

Het Astraal Lichaam:

Het astraal lichaam is een fijnstoffelijk of onstoffelijk 'afgietsel' of 'dubbel' van het fysieke lichaam. Dit zowel bij mens als dier. Het is vaak doorschijnend , maar kan ook andere vormen aannemen zoals een meer schimmige vorm, een licht, een lichtgevende vorm,
Maar het kan zich ook manifesteren als een perfect dubbel van het fysieke lichaam zodat er geen verschil te merken is.
In dit astraal lichaam zetelt het bewustzijn van de mens. Dit bewustzijn blijft steeds verbonden met het astraal lichaam. Het astrale lichaam is op deze aarde en tijdens dit leven verbonden met het huidige fysieke lichaam. Ons bewustzijn is daarom ook verbonden met dit fysieke lichaam omdat het astrale lichaam nu huist in het fysieke lichaam.
Ons bewustzijn is dus geen product van een chemisch proces binnen het fysieke lichaam zoals sommige wetenschappers nog beweren. Integendeel: het bestaat en functioneert perfect los van dit fysieke lichaam. Zie verder: Uittredingen en Bijna Dood Ervaringen (BDE).
Bij een nieuwe incarnatie neemt het astrale lichaam de vorm aan van het nieuwe fysieke lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com

Uittredingen.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Informatie & Nieuws-
Ga naar: