Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Meneer de Pastoor

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17703
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Meneer de Pastoor Empty
BerichtOnderwerp: Meneer de Pastoor   Meneer de Pastoor Empty11/1/2010, 17:13

Meneer de Pastoor
10/5/2008 15:05

De pastoor keek eens over de rand van zijn brilleglazen, voor hem stond toch waarlijk een schepping Gods van zeer goede kwaliteit.
Tjonge wat een mooie deern, dacht de pastoor.
Hij wreef eens over zijn kalende bol.
Dag Marieke Mertens, kom jij de pastoor weer eens bezoeken, zei hij opgewekt.
Onderwijl liep hij voor haar uit naar het biechthokje, en opende de deur voor het meiske.
Marieke liep verlegen achter de pastoor aan en trok wat met haar lip.
Ze duwde haar donkere krullen achter haar oren en ging het kleine hokje in.
Haar bruine ogen blikten donker voor zich uit.
Minder pretlichtjes dan een maandje geleden.
De Pastoor nam plaats in zijn hokje en veegde het zweet van zijn voorhoofd, want het was nogal warm buiten.
Kom lieve kind, vertel mij wat er scheelt, murmelde hij vriendelijk.
En hij keek door het raampje, naar de mooie Marieke Mertens.
Vaag zag hij door het luik haar profiel en hij zag hoe haar borsten op en neer gingen, huilde ze nou?
Dacht hij verschrikt?
Een knoopje zat half los en stilletjes hoopte de pastoor toch, dat hij met zijn zondige gedachten, dit maal iets meer zou mogen aanschouwen

van het vrouwelijk schoon.
Hij fixeerde zijn blik op de borsten en het half losse knoopje, Marieke stamelde wat in het hokje naast hem. Doch hij lette er niet eens zo

op.
Kom kind, vertel me wat er scheelt!
Vertel mij alles, als je wilt, je moet biechten van Onze Vader. Dan kom je niet in de hel!
Marieke verschoof wat nerveus aan de andere kant en zo waar het knoopje schoot los.
De pastoor voelde hoe zijn geslacht een andere richting aannam en niet erg pastoorwaardig, hoewel, richting hemel ging.
Hmm murmelde hij, onderwijl flink turend naar een borst die zowaar iets uit het bloesje kwam pieken.
Wit zacht, romig vlees, wat zou hij daar toch graag zijn handen op leggen.
De pastoor schoof zijn habijt wat opzij en legde zijn rechterhand aan zijn geslacht.
Zo daar kon hij vandaag wel weg mee, en hij zat wat te friemelen aan zijn hemelsgerichte geslacht.
Marieke begon te vertellen.
Meneer de pastoor? Begon ze. Zenuwachtig klonk haar stemmetje onzeker in het hokje naast hem.
Ik heb gezondigd en ik denk telkens zondige dingen.
Oh meisje toch wat denk je dan zoal, hijgde de pastoor.
Vorige maand ben ik naar het dorpsfeest geweest meneer de pastoor en ik heb iets heel ergs gedaan.
We kwamen de jongens tegen van Boer Vanderstee.
Ja die kende de pastoor wel, het gezin Vanderstee was een huis vol zoons, welgeteld hadden ze daar een mannenaantal van 9 zoons!
En allen mooie stoere knullen, waaronder enkele tweelingen.
Ach Marieke vertel toch verder, mummelde hij.
Jammer ze ging wat verzitten, nu zag hij haar mooie borst niet meer.
Teleurgesteld was hij, hij dacht, zal ik haar vragen of ze niet iets kan verzitten?
Hm dat zal niet gepast zijn.
Marieke kun je iets dichterbij komen want ik versta je niet zo goed deern.
Marieke ging verzitten en vroeg is het zo goed meneer de Pastoor?
Ja bijna nog ietsje verder, iets naar links graag!
Ondertussen keek hij naar het figuurtje van Marieke, waarbij hij machtige blanke borsten waarnam onder haar bloesje.
Die tegen elkaar aankwamen als ze ging verzitten, hij veegde nogmaals het zweet van zijn voorhoofd!
Ja nu zat ze goed, zo had hij goed zicht op haar blanke tweeling.
Vertel verder meisje zo zit je goed.
Nou ik ging mee met die jongens, ze vroegen of ik mee wilde gaan naar de pomp achter de kerk, omdat ze daar een soort feestje hadden.
En dat heb ik gedaan.
En toen zijn er dingen gebeurd.
Heb je er spijt van meisje, vroeg de pastoor, het zweet brak hem aan alle kanten uit in het kleine biechthokje.
Zijn machtige penis stak fier vooruit, en hij masseerde er heftig op los, zou ze hem kunnen zien misschien, schrok de pastoor?
Maar zelfs dat idee wond hem enorm op, en zijn gevaarte groeide nog meer.
Nou Paul vanderzee heeft mij in mijn slipje gevoeld, en ze hebben mij heel veel wijn gegeven en ik vond het heerlijk.
Wat Marieke? Wat vond je heerlijk meisje? De wijn of?
Nou mompelde Marieke ik vond het alletwee enorm fijn! IK was zo opgewonden dat ik later met al die jongens *** heb gehad en ik voel me zo schuldig hierom.
Zo zo meisje, je hebt *** gehad met de 9 zoons vanderzee?
Ja Meneer Pastoor, stamelde de mooie Marieke.
Ze boog schuldig haar krullebol naar beneden zag meneer de Pastoor.
Meidje toch, (wat moest hij hier nu op zeggen, nu hijzelf met zo'n totumpaal in zijn hokje luisterde naar haar verhaal?
wat een toestand zeg.
Wat heb je allemaal gedaan met die jongens?
Heb je ook gespeeld met hun geslacht in je mondje.
De Pastoor wist donders goed dat hij nu wel heeeeel ver ging in zijn biecht, maar hij kon het niet laten, het was warm buiten en hij was de dag al zat, met al die zeurpieten die hem de hele dag aan zijn oren hadden gezeurd.
Ja, meneer de Pastoor, zei ze schuchter.
Dat is juist heel goed Marieke, wist je dat dan niet?
*** is een plezier dat God ons allen gegeven heeft, je hoeft je daar echt niet schuldig over te voelen.
Is dat echt zo meneer de Pastoor?
Jazeker wel, hijgde hij, onderwijl zijn paal masserend.
Maar meneer de Pastoor, sinds die tijd kan ik nergens anders meer aan denken?
Ik wil elke dag wel *** en ik kan die gedachte niet kwijtraken, ik heb gebeden hierom, ik heb elke avond voor mijn bed gelegen, biddend tot mijn knieen er pijn van deden, maar het helpt mij niets.
Ik zei toch Marieke dat dit geen zonde is?
Maakt het je ook uit met wie je *** hebt, Marieke?( Hij kon het toch proberen nietwaar?)
Even was het doodstil in beide hokjes en de pastoor hield zijn adem in.
Eh nee meneer de Pastoor, dat maakt mij werkelijk niets meer uit, Ik hou het niet langer, kreet ze hartstochelijk uit aan de andere zijde van het hokje.
Marieke ik ga je nu iets vragen, dat mag je niet aan anderen vertellen dit is een ambstgeheim.
Beloof je mij Marieke dat je dit nooit zult vertellen aan iemand?
Ja dat beloof ik meneer de Pastoor!
Ik ga je helpen Marieke dat beloof ik je, je vertrouwd mij toch?
Jazeker meneer de Pastoor!
Nu doe nu je rokje eens omhoog.
Goed zo meisje, ja zo ja.
Hij had een prachtig uitzicht op haar blanke dijen en witte slipje. Ok Marieke je bent een braaf meisje.
Doe nu je slipje eens uit?
Oh meneer de pastoor u kunt toch niets zien in uw hokje?
Marieke, sprak hij berispend, wat denk je nu toch? Dat ik stiekem kijk naar mooie meisjes? Doe nu maar gewoon wat ik zeg goed?
Ok meneer de Pastoor!
Ze stond op en trok haar slipje uit en ze ging weer zitten, trok haar rokje omhoog, haar wangen waren rood van opwinding.
Het was ook zo verdomd warm vandaag.
Daar zat ze dan in haar blote plasser in het biechthokje bij meneer de Pastoor.
Ze zuchte het uit, ze had het zo heet, vooral daar tussen haar benen.
Ze kon de verleiding niet weerstaan en stak haar vingers tussen haar benen.
Marieke meisje goed zo raak het maar aan, zei de Pastoor!
Zich verlekkerend aan het uitzicht dat hij had.
Marieke kun je je benen niet tegen de wanden zetten? Zodat je...eh ik..
Oh meneer de Pastoor u kijkt toch?! Riep ze uit.
Ja zeker meisje je bent zo mooi, ik kon het nietlaten zei de Pastoor schuldbewust.
Doe je dat voor mij meisje?
Hmmm murmelde ze, dat is goed...
Ze zette haar voeten tegen het schot in het zicht van meneer de Pastoor.
Zo wat een prachtig uitzicht, meneer de Pastoor ging staan in zijn hokje en keek door het luikje naar de bloem die voor hem lag,
nog nooit had hij dit uitzicht zo nabij gezien.
Hij hielde het bijna niet meer uit, hij moest en zou...hij, desnoods stopte hij met zijn ambt...hij kon er ook niets aan doen dat hij deze behoeftes had?
Ook hij had jaren gebeden om verlossing doch die was nooit gekomen, de arme man had het er heel moeilijk mee gehad.
Marieke ondertussen wreef over haar bloempje en kreunde het uit.
Marieke luister!
Zei de Pastoor, wil je in mijn hokje komen dan zal ik jou verlossen van den boze.!
Meent u dat meneer de Pastoor kreunde ze.
Ja echt meisje kom!
Kom toch bij mij en verlos ook mij.
Maar je moet wel je ogen dichtdoen als je binnenkomt zei de Pastoor.
Dat is goed meneer...
Hij hoorde gestommel, zijn geslacht was inmiddels pimpelpaars gezwollen.
Het deurtje ging open en daar stond zij, ogen dicht voor hem.
Hij trok haar op zijn schoot en drong de hare binnen met een stoot.
En nog een en nog een!
Ze kreet het uit, en nogmaals en nogmaals, wat was dit toch zalig.
De Pastoor vond zijn bevrijding in de schoot van het meisje, en beiden vonden verlossing in elkaar.
De Pastoor verschoot zijn zaad in Marieke Mertens, die nog vele malen op bezoek kwam in het hokje van meneer de Pastoor, waar ze er flink op losvunsten.
Doch na enkele maanden was Marieke Zwanger van de machtige staaf van meneer de Pastoor.
Ze wonen nu al jaren gelukkig getrouwd in een huisje aan de dijk en ze hebben al 5 kinderen op deze wereld gezet.
Meermalen denkt meneer de Pastoor nog aan die dag, dat zijn Marieke zijn lieve vrouwtje in zijn biechthokje kwam.
Nog steeds spelen ze dit spelletje samen, in hun slaapkamer staat nml nog een hele antieke biechtstoel, die meneer de Pastoor kocht op een faillessements verkoop.
Dan zegt hij tegen Marieke, meisje wil je biechten en dan schiet het rood haar naar de wangen, dan kreet ze uit, jaaaaaaaa, oh
jaaaaaaaaaa...en dan duikt ze snel het hokje in waarbij zich het schouwspel opnieuw herhaald, en waarbij Marieke even later opgewonden en met haar ogen dicht op zijn paal aanschuift.
Inmiddels werkt de pastoor niet langer als pastoor, maar komen doen ze wel als zij, Marieke uitroept, Oh ja meneer de pastoor oh ja verlos

mij dan toch...


AngelWings
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Meneer de Pastoor
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Kunst :: Gedichten & Spreuken & Verhalen-
Ga naar: