Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum

PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Een boodschap van 'Sitting Bull'

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~

Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17908
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Een boodschap van 'Sitting Bull' Empty
BerichtOnderwerp: Een boodschap van 'Sitting Bull'   Een boodschap van 'Sitting Bull' Empty16/1/2010, 18:08

14-01-2010 om 14:10 uur | 8,461 bekeken | Spiritueel | WWW.NIBURU.NL |Waarom heeft Sitting Bull een boodschap voor de wereld?
Door Michael Irving, WGFT
De Kerk in Rome heeft ooit “Reincarnatie” onderwezen: dat de mens vele levens heeft. Rond 500 n. Chr. kwam de Kerk in verwarring en stopte met het onderwijzen van het concept Reincarnatie. Vervolgens springen we naar de jaren 1940/1950. Veel helderzienden in de hele wereld geloofden dat zij spirituele of thelepatische boodschappen ontvingen van ‘rode’ Indianen: overleden Chiefs, enzovoort. Maar toen de vele openbaringen van verschijningen van ruimteschepen in de hemel, wereldwijd begon, realiseerden diezelfde helderzienden plotseling dat hun “rode” Indiaanse Gidsen in wezen “Ruimte Mensen” zijn. Dit betekent dat de mensen die de ruimteschepen, die overal in de wereld verschijnen, gidsen of channelen, kiezen kunnen om zich met een 'Teken' te verbinden uit een bepaalde levensperiode. Omdat zij zich bewust zijn van de voorbije levens die zij geleefd hebben.

"Er komt een energie op Aarde die de duistere krachten
zal doen openbarsten die jullie en jullie planeet omringen."

Waar kwam deze boodschap vandaan?
Januari 2010: Er is op dit ogenblik over geheel Engeland, een opzienbarende golf van behoorlijk fantastische verschijningen van voertuigen, vaak met felle lichten, vaak laag vliegend; en dit grote gebeuren is al sinds een half jaar aan de gang. Bovenstaande boodschap kan van de wezens komen die deze voortuigen besturen. In 1998, bezocht ik een evenement in Wales, Engeland, ‘The Gathering’ genaamd. Een Nederlandse helderziende arriveerde met een boodschap (gelijkend op de boodschap hierboven). Ik heb het opgeschreven. In 1999, heb ik de helderziende gebeld. De boodschap die zij had achtergelaten kwam van een gids die zichzelf voorstelde als ‘Witte…..nog wat’, misschien ‘Witte Wolk’. Maar ze vertelde mij dat de eigenlijke auteur Sitting Bull is; want de andere naam is een pseudoniem die hij gebruikte. Ik heb veel contact gehad met voortuigen overal in the UK (ook in Mexico en de Verenigde Staten). En dit is een hele lange tijd gaande en ik voel dat ik contact heb met diegenen die in de voertuigen aanwezig zijn. Daarom is de bovenstaande boodschap gedateerd met ‘NU’ /Januari 2010; omdat ik geloof dat zij gevraagd hebben om de boodschap opnieuw de wereld in te sturen. Deze mensen (ik geloof dat ze humanoide zijn, net als wij) zijn ’s nachts, en soms overdag, met behoorlijk wonderbaarlijke zaken bezig over de gehele wereld. En hoogstwaarschijnlijk zullen zij dat vanavond ook weer doen, vooral over geheel Engeland (met onbekende redenen). U kunt ontzettend interessante reportages lezen die nu binnenkomen op de website: www.uk-ufo.co.uk
Het is heel erg belangrijk dat zo veel mogelijk mensen, overal te wereld, deel gaan nemen in ‘The Gathering’, wanneer en hoe bijeen te komen; je aandeel is nodig. Het is tijd om licht te brengen en de weg te laten zien. Wees een onderdeel van de verandering dat zich nu aan het voltrekken is door vrienden, familieleden en mensen die geinteresseerd zijn te vertellen over bovenstaande boodschap.
Vertel de wereld de waarheid en maak dat de wereld wakker wordt.
Gebruik je recht van spreken en je zelfbeschikkingsrecht en vertel over de bewijzen die gevonden zijn inzake de ‘9-11 waarheid’ en de ‘Chemtrails’
Dit is het begin van het einde van de oude wereld: het keren van het tij. Zeg wat je denkt dat waar is. Wissel informatie uit en vertel over de hoop die je hebt.
De wereld van verandering begint altijd met een handjevol mensen. Die paar mensen uiten het gevoel en gedachtegoed van de massa. Ze spreken met het hart van de mensheid. De mensen die bij elkaar komen zullen een ommekeer teweeg brengen. Laat je intuitie je gids zijn want alle Naties zoeken een nieuwe richting. Dit is het begin van de omwenteling waar we allemaal op wachten. Het is tijd…Dit is de tijd waar velen op gewacht hebben. Dat wat je als waarheid in je hebt moet naar buiten.
Vertaling: Fia Visser
Bron: Worldgathering.net
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Subliminale boodschap in nieuwe Fox-nieuws aankondiging?
» De subliminale boodschap in het programma luidde: bezoek de site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Informatie & Nieuws-
Ga naar: