Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17704
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]  Empty
BerichtOnderwerp: Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]    Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]  Empty11/7/2011, 12:40

Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]

De nu volgende story bestaat slechts in de fantasie van mijzelf,ik vraag dan ook de grens tussen fantasie en werkelijkheid niet uit t oog te verliezen..........


Het agentschap..............





Niemand die de halfdonkere kamer rondkeek kon ook maar
in de verste verte vermoeden dat hier een nieuwe plaag
geboren werd........
Kane glimlachtte sarcastisch in het halfdonker en drukte
zijn sigaret uit in de asbak die op zijn buik stond.
Hij zette de asbak weg en draaide van zn rug op zn zij,
steunend op een elleboog,onderwijl de vrouw bekijkend met wie hij net gemeenschap had.
Ze was best goed eigenlijk,bedacht hij onderwijl met haar tepels spelend,terwijl haar hoofd ritmisch op en neer ging tussen zijn benen.
Verdomme .... dacht ie bij zichzelf dat was nou net t probleem waarvoor hij hier was,
t Agentschap had hem erop uitgestuurd om iets te doen aan t effect van datgene wat hij als man ook nu en dan
niet kon onderdrukken........wellust .
En t effect is overbevolking,de planeet raakt vol overvol ...... en er zal steeds minder zijn voor steeds meer mensen.
Daarom werd t agentschap opgericht,en hij was 1 van hen
1 van die geweldige kerels uit die geweldige supernatie.
De natie die landen in nood bevrijdde van dictatuur en ze vrijheid gaf, de natie die de wereld behoedt voor t kwaad.
En daarom........even stonden zijn gedachten stil terwijl hij schokkend zn tweede orgasme beleefde.
Ok nu moest t gebeuren bedacht hij vergenoegd.
Een nieuwe plaag dit keer......... t agentschap gaf hen vrije hand over de te volgen methode.
Dus waarom niet hier....... en nu.........
Hij veerde overeind van t bed en stond op.
Kan ik me ergens opfrissen voor ik ga?,vroeg hij bijna te beleefd.
Met alleen zijn snel aangeschoten broek en ontbloot bovenlichaam volgde hij de aangegeven weg en sloot de deur achter zich............
Eenmaal alleen haalde hij uit zijn zak een klein buisje met transparante gelatine achtige parels waarin iets groenigs doorschemerde........
De gelatineachtige stof zou na ongeveer 7 minuten oplossen,genoeg tijd om onder normale omstandigheden weg te komen.
En anders...... ach t agentschap had antistoffen in tegenstelling tot wat men de wereld deed geloven .
Deze mochtten echter alleen in dringende noodzaak toegediend worden omdat t vrij lang in de bloedbaan bleef en bij eventueel medisch onderzoek getraceerd kon worden.
Wegwezen dus..... Met wat kauwgom plakte hij t geleiachtige pareltje aan de onderkant van de wastafel en verliet de ruimte.
Snel kleedde hij zich verder aan wierp 200 dollar op t tafeltje naast t bed en haastte zich naar zn huurauto.
Evelyn ging kort na zn vertrek naar de badkamer om eventuele nieuwe klanten hygieenisch tegemoet te treden.
Toen ze de badkamer deur opende ademde ze........... in en uit....... zoals ieder mens gedurende heel zijn leven.
Zonder t te weten ademde ze de dood in........ om deze door te geven aan anderen zodat ze tenslotte allemaal gedood werden........AAN SARS!!!!!!!!!! ook aids en ebola en andere vreselijke virussen waren al losgelaten.
Kane en de zijnen hadden hun werk goed gedaan er moest tenslotte maar 1 grote natie overblijven een supernatie.... Voor de vorm werden daar ook meldingen van ziektes gedaan........ maar t merendeel was fake...... Slechts nu en dan werden een paar mensen echt besmet om t geloofwaardiger te maken,net zoals ze zelf hun tweeling torens hadden aangevallen om mede een oorlog te rechtvaardigen die ruim een jaar later plaats zou moeten vinden .
En Kane lachtte........ God Bless America!!!!!! I'm coming home en hij reed .......richting vliegveld.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17704
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]    Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]  Empty11/7/2011, 12:41

Geluk heeft zijn prijs............ [ 18/05/2003 20:13 | lightningspirit ]

Jake was een oude zeeman die sinds enige jaren zeeeeeeer gelukkig rentenierend was.
Hij was rijk en welgesteld maar daar zat een erg ongeloofwaardig verhaal achter.
Het was echter maar al te waar......
En jake wist dat.........
Wist dat zijn tijd afliep als hij niks deed.
Hij moest de fles verkopen,anders zou hij op gruwelijke wijze aan zn eind komen,
Welke fles ik het over heb??????

25 JAAR EERDER IN CASSABLANCA........

Jake zat weer s te zuipen in een plaatselijke
bar toen er een oude man naar hem toekwam,die al een hele tijd aan een tafeltje naar hem had zitten loeren...........
Hij bekeek de ouwe rukker eens van top tot teen,boerde en liet tot slot een krakende knetterrende wind die een olifant van zn stokje zou doen gaan.
Mot je ouwe????????,vroeg jake weinig toeschietelijk.
hij had net zn bijna laatste centen uitgegeven en het duurde nog enkele dagen voordat hij zn gage kreeg dus..........
Jij bent zeeman antwoordde de ouwe dus je zal een souvenir op waarde weten te schatten,heel goedkoop bijna voor niks.......
Mijn meester biedt het aan u bent uitgenodigd.
Jouw meester??????? Schaterlachtte de lallende Jake,man ik heb geen rooie cent meer bijna, lul fffff niet wil je?,Rot ffff op ik kan niet me niet eens meer een wijf veroorloven terwijl dr toch genoeg wel willen als je maar met dollars zwaait........I hate this fucking country men,i really do.
Niet nodig vreemdeling sprak de oude man
ik betaal je rekening terug als je met mij vertrekt naar mijn meester.
Nu had Jake stevig ingenomen dus hij vond het idee dat ie straks of later nog s voor t zelfde bedrag dat kon doen wel aantrekkelijk,misschien kon ie met wat mazzel een vrouwtje zo gek krijgen om een wippie te maken voor een paar flappen deden ze veel hier........
Jake werd door de ''bediende'' afgeleverd bij een prachtige villa.
De eigenaar die zich voorstelde als Bah ahl stelde hem op zn gemak en begon zn verhaal......
Kijk zei hij....... een kleurige fles uit een vitrine kast pakkend.
Deze fles is de oorzaak van mn geluk en tevens van mn intens verdriet...........
Ik heb deze fles gekocht van een kameeldrijver,niemand weet waar ie precies vandaan komt maar er wordt gefluisterd dat satan t glas zelf geblazen heeft en gehard in t vuur van de hel.
Daarna heeft hij een demon in de fles opgesloten en opdracht gegeven om 7 wensen te vervullen aan ieder die de fles in bezit krijgt.
Die wensen zijn inmiddels vervuld en de fles is nu voor mij waardeloos,er zijn echter nog een paar regels die ik moet volgen anders zal ik binnen 1maand sterven.......
Regel 1: ik moet de fles verkopen voor minder dan ik ervoor betaald heb.
Regel 2: ik moet jouw op de hoogte stellen van deze regels.
En regel drie er zal altijd een offer van je gevraagd worden nu of in de toekomst.......
Hoe weet ik dat je niet liegt????????,vroeg Jake, je kunt zoveel zeggen
Heel eenvoudig,sprak Bah ahl ik verkoop jou deze fles voor 1cent want ik heb hem zelf voor net iets meer gekocht,das toch bijna voor niks,daarna vraag je de demon zich te laten zien je hebt niks te verliezen.
Jake dacht even na....... inderdaad zo kon t en hij had als Bah ahl de waarheid sprak nog 6 wensen over genoeg om rijk te worden en nog iets meer so what?????????
Okeeeeeee zei hij ik doe t,maar denk niet dat ik dom ben,ik zal die fles waarschijnlijk niet meer kunnen verkopen voor monder dan 1cent dus...... maar naar de hel ga ik toch so what the fuck....... Maarre...... hoe zit t met dat offer wat gevraagd wordt????????
Ik weet t niet sprak Bah ahl,t kan vanalles zijn,ik heb nog niets gemerkt mijn vrouw en dochter zijn ergens veilig ondergebracht hoop ik dus........
Goed dan antwoordde Jake ik ga op je aanbod in en ik betaal direct............
Op dat moment hoorden ze een ijselijke kreet en beiden stoven naar buiten..........
Onder op de klippen lag de oude man die Jake naar de riante villa had gebracht die aan zee op een rots gebouwd was, hij was op de 1 of andere manier daar terechtgekomen.
t Offer stamelde Bah ahl, hier neem die vervloekte fles en ga snel..........
Jake greep de fles en rende geschrokken weg in de nacht,hoewel......... nou ja dacht ie
zo'n offer valt nog mee dus waarom getreurd????????
Terug aan boord probeerde hij alleen in zn hut gelijk de fles uit.
Een rozige nevel scheen doorheen t glas,en zíjn hart klopte in zijn keel toen hij zei; demon laat je zien.
Hij schrok zich wezenloos, een verschrikkelijke wind joeg door zijn hut en een ondraagljike stank vervulde de ruimte, een wezen zo afzichtelijk dat Jake nog weken later zwetend wakker werd toonde zich voor enkele seconden en daarna leek het alsof er niets gebeurd was.
Daarna ging alles heel snel,Jake herstelde zich en wenste zich direct naar een plek waar hij als kind gelukkig was.
Direct was hij van boord en stond op een nog braakliggend stuk terrein.
Hij wenste een huis,vrouw,bankrekening die torenhoog was en een goede gezondheid want zn lever was een beetje erg aangetast door de alcohol en tenslotte wenstte hij een eigen schip want dat was zijn jongensdroom.
Alles ging goed en ze waren allen zeer gelukkig,hij had inmiddels kinderen maar toen
hij zijn laatste wens ,t schip gedaan had moest hij de fles verkopen want die was nu waardeloos eindelijk lukte het hem om in een ver land de fles te verkopen voor een halve cent.
Het was daar de geldende munteenheid.
Wat een mazzel dacht ie....... maar toen ie thuiskwam na een lange zeereis waren zn zoon en dochter omgekomen bij een busongeluk,terwijl ze onderweg waren in Tunesie en zn vrouw stierf 1mnd later toen ze overboord viel van hun luxe zeewaardig zeiljacht en door de haaien werd verslonden.
tja...... en al was Jake nu veilig omdat aan alle voorwaarden was voldaan,hij vroeg zich ernstig af wie Bah ahl nu werkelijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Het agentschap [ 17/05/2003 21:40 | lightningspirit ]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Kunst :: Gedichten & Spreuken & Verhalen-
Ga naar: