Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Boring hierzoow 19/7/2011, 21:03
Duhuh!!!!!!!!!!!!
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: Boring hierzoow 29/7/2011, 00:38
Hehe laat die portaal gewoon aanstaan...klik op een zender fresh fm oid...en dan shift klikt ik us ff op forum... gewoon laten staan die hap...
Lekker muziekje wel vandaag!
infinity
Aantal berichten : 1 Leeftijd : 49 Interesses : knowing dancing dream universe trance reading and more more more Hobby's : mezelf zijn Humor : de zin van de onzin Angel Wings : 3602 Reputatie : 25 Registration date : 14-01-15
Onderwerp: Re: Boring hierzoow 10/3/2015, 22:49
~*~AngelWings~*~ schreef:
Hehe laat die portaal gewoon aanstaan...klik op een zender fresh fm oid...en dan shift klikt ik us ff op forum... gewoon laten staan die hap...
wat klopt niet aan deze site.... er klopt niemand aan ...... hallo klopgeest.... nee niet geestig ...... hihi
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Onderwerp: Re: Boring hierzoow 28/12/2015, 18:37
infinity schreef:
~*~AngelWings~*~ schreef:
wat klopt niet aan deze site.... er klopt niemand aan ...... hallo klopgeest.... nee niet geestig ...... hihi
Best grappig! het is hier idioot stil... bah saai!