Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Angel - Within temptation 21/7/2011, 14:55
Schitterende engel Ik geloof dat jij mijn redder bent in tijden van Nood
Verblind door naief geloof Ik kon het niet horen Al die fluisteringen Die waarschuwingen toch zo duidelijk
Ik zag de engelen Ik leidde hen tot jouw deur (leiden mij naar haar deur) Er is geen ontsnapping meer mogelijk Geen genade of vergeving nooit meer Geen spijt zelfs omdat ik me herinner Je glimlach telkens als je mij weer eens kapot maakte
Je nam mijn hart Bedroog me al vanaf het begin Je liet me mooie dromen zien Ik wenste zelfs dat ze uit zouden komen Je brak elke belofte en liet me begrijpen Alles was gewoon een leugen
Schitterende engel, Ik kon het niet zien Zijn duistere slechte intenties, zijn zg gevoelens voor mij Gevallen engel vertel me waarom? Wat is de reden Van die boosheid in je ogen?
Ik zag de engelen Ik leidde hen tot jouw deur (leiden mij naar haar deur) Er is geen ontsnapping meer mogelijk Geen genade of vergeving nooit meer Geen spijt zelfs omdat ik me herinner Je glimlach telkens als je mij weer eens kapot maakte
Je nam mijn hart Bedroog me al vanaf het begin Je liet me mooie dromen zien Ik wenste zelfs dat ze uit zouden komen Je brak elke belofte en liet me begrijpen Alles was gewoon een leugen
Nu hebben we dan eindelijk het einde bereikt
Deze wereld heeft misschien gefaald voor jou Maar het gaf je geen reden om zo te doen
Je had een andere weg kunnen kiezen in je leven
Je glimlach telkens als je mij weer eens kapot maakte
Je nam mijn hart Bedroog me al vanaf het begin Je liet me mooie dromen zien Ik wenste zelfs dat ze uit zouden komen Je brak elke belofte en liet me begrijpen Alles was gewoon een leugen Het had voor altijd kunnen zijn Maar nu hebben we eindelijk het einde bereikt
Vertaald door Angelwings
Sparkling angel I believe You are my saviour In my time of need
Blinded by faith I couldn't hear All the whispers The warning's so clear
I see the angels I'll lead them to your door There is no escape now Now mercy no more
No remorse 'cause I still remember The smile when you tore me apart
[Chorus:] You took my heart Deceived me right from the start You showed me dreams I wished they'd turn to real You broke the promise And made me realise It was all just a lie
Sparkling angel Couldn't see Your dark intentions Your feelings for me
Fallen angel Tell me why? What is the reason? The thorn in your eye
I see the angels I'll lead them to your door There is no escape now No mercy no more
No remorse 'cause I still remember The smile when you tore me apart
[Chorus]
Could have been forever Now we have reached the end
This world may have failed you It doesn't give the reason why You could have chosen A different path of life
The smile when you tore me apart
[Chorus:] You took my heart Deceived me right from the start You showed me dreams I wished they'd turn in to real You broke a promise And made me realise It was all just a lie
Could have been forever Now we have reached the end