Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Vogelkooitje bij de boom 22/7/2011, 12:06
Vogelkooitje bij de boom Er onder een hoopje as Een vogelkooitje in de boom Een teken dat jij ooit was
Twee jaar terug sprak men nog schande Dat ik niet betalen kon Voor mama's herdenkingssteen Betaalde ik alles geheel alleen
Nu na 10 jaar herdenkenis Mocht jij mijn lieve oma dan wel gaan Maar zag men mij weer eens niet staan Vergat men weer mijn droefenis
Zie ik de domme lach De domme grijns op hun gelaat Weet ik gelukkig ook al verstrooide men jouw as Hoe goed onze band samen was
Niemand kan mij dat ooit ontnemen Hoe zij ook keren en wenden in hun donkere ziel Heb ik gelukkig geen slecht geweten Wat op hun gezichten is af te meten
Symbolisch ben je nu gevangen In dat kooitje in de boom Eronder verstrooit nu jouw as En zij gelden zat in de tas
Een vogelkooitje bij de boom Er onder nu een hoopje as Het vogelkooitje in de boom Een teken dat jij ooit was
AngelWings
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: Vogelkooitje bij de boom 22/7/2011, 12:16
En toevallig maakte ik deze bewerking vorige week....?????????? Hoe kan dit?
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Onderwerp: Re: Vogelkooitje bij de boom 22/7/2011, 12:17