Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Het leven 23/7/2011, 00:51
Geboren uit Liefde of een levensenergie Een lijf met bloed en botten spieren leven in alles dat is Leer je ga je naar school Doe je het licht aan Duik je in je bed Heb je een kamer om in te slapen misschien En elke nacht slaap je Opnieuw je dromen Sta je op en denk je Dat het leven is zoals het is gaat alles nog zoals het was En je verwachtingen groeien Je denkt dat dit het leven is Je hebt hoop voor morgen Je leeft je dag zoals elke ander Je hebt geen weet van andere zaken die je niet overkwamen Waarom zou je je daar nog in verdiepen immers? Het is niet jouw leven nml Velen keren om Bij verdriet van een ander rennen weg! Teveel want ik... ik adem leef en nu ben ik! Aan de beurt Wat missen zij toch? Een tekort komt op. Een eenzaamheid van ziel trekt neder En zij...rennen weg... terwijl er zovele lijden Op deze aarde Men noemt dat ook wel eens karma of karmisch men laat het lijden voortbestaan niet bewust van dood en een einde... maar dat komt Elke dag kan de laatste zijn dat die ademteug de jouwe zal zijn? Wie zal het zeggen en toch geloven velen in die tijd Maar die is er niet...de tijd is weg! Is bedacht ooit. Maar de zon komt op... de zon gaat onder.
En de mens leeft het leven Dat men kreeg Op die plek op deze aarde In dat wat het aanbod is men ademt en denkt wat na Speelt wat met de geest Speelt wat met de medemens Verdiend gelden misschien daardoor of dankzij. En al wat leeft en is. Al die mensen die opleefden in dat lichaam dat ooit ontstond Beseft niet wat zij werkelijk doen of zijn Daarvan zijn er maar zo weinig.
Bewustwording is geen pre In de wereld der levenden. Beter de ogen sluiten Eten drinken en zijn.
Next life?
Angel-Wings
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08