Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Gedichtsels 25/7/2011, 14:43
Roddels !
Aandacht is wat men verkrijgt van Geklets Gezwets Geroddel over anderen Negatieve aandacht is geen pluspunt Schenkt geen respect Enkel medelijden En weet iemand die roddelt over anderen Tegenover u Roddelt bij die ander Over U…
===
Vragen
Op alle vragen Zei ik vroeger Ja Vriendelijk Beleefd Altruistisch Als men nu iets vraagt Vraag ik mij af Tegenwoordig Wat deed jij voor mij in al die jaren? Waarom zou ik nu iets voor jou moeten doen? Velen deden niets Nu ze jou nodig hebben Ben je wel goed genoeg! NU doe ik weloverwogen pas iets voor iemand Die het verdiend!
AngelWings
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: Gedichtsels 25/7/2011, 14:43
Rain on my window Spiderweb glitters, glamours Tears in my eyes When i think of you I am lost In this city Without you My heart needs a reason to exist The reason was you I have to find myself Another reason To live Without you i see with tears in my eyes through the mist
Angel-Wings
Onderwerp: Re: Gedichtsels 25/7/2011, 14:44
Wo Men
Who Men
Wo Man
Het begint al zo vroeg Het vrouwelijk wezen moeten zijn Het net doen alsof Je alles leuk vindt en wenst Wat Hij ook wenst En verwacht Draait het niet om het respect dat een mens verdiend Gaat het niet om de inhoud van je zijn? Ook al zie je er goed uit Maakt dat van jou een lustobject? Of ben je gewoon Puur mens Omdat je een mens bent met een inhoud
en niet enkel dat ''jasje '' Om je heen
AngelWings
Onderwerp: Re: Gedichtsels 25/7/2011, 14:45
Verachting kromt vanuit je tenen op tot in je ziel de top bereikend Denk je weer eens teveel na Vermoeid is je ziel Omdat je teveel wilt teveel doet en wenst en niets haalbaar is alsnog gedeeltelijk en toch ach De stilte daalt neer in je ziel en je denkt dat je tijd nog wel eens komt maar is dat werkelijk wel wat je zocht? is het niet dat je dat gedrocht je neerzet niets is dat Jij was en bent en jij gewoon een eerlijke vent te vaak op je neus viel en de wereld te vaak de wassen neus bleek en jij je wonden likte in keiharde verwoordingen waar je niets van meende?
Wees toch eens je zelf jij je bent het zo waard meer nog dan menigeen
Onderwerp: Re: Gedichtsels 25/7/2011, 14:45
Verloren paradijsvogel Pijn in je ogen Je blikt de wereld in die de jouwe niet is Verkrampt je ziel tot een stille vuurbal Vecht je en lach je maar niet echt Je hebt het alles wel gezien denk je In stilte druipen tranen onzichtbaar uit je ooghoeken en je mond Lacht niet echt Meer omdat je wel weet Hoe het alles werkt in het leven en is teleurstelling je deel keer op keer Omdat je verkeerde keuzes maakte Mijn lief