Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17912 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Voor de liefste onbekende 5/8/2011, 23:27
Voor de liefste onbekende
Wat ben ik blij dat ik je nog niet ken. Ik bedank de sterren en de maan iedereen die komt of gaat de diepste sporen achter laat, behalve jij, dat jij mij deuren, dicht of open steeds voorbij bent gelopen.
Het is maar goed dat je mij niet herkent. Kussen onder straatlantarens en samen dwalen door de regen,
wéér verliefd zijn, wéér verliezen, bijna sterven van verdriet- dat hoeft nu allemaal nog niet
Ik ben nog niet aan ons gehecht. Ik kijk bepaald niet naar je uit. Neem de tijd als je dat wilt. Wacht een maand, een jaar, een eeuwigheid en één seconde meer- maar kom, voordat ik mijn ogen sluit
-Ingmar Heytze-
~*~AngelWings~*~ AngelWings
Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17912 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Re: Voor de liefste onbekende 5/8/2011, 23:36
Jammer dat ik toch een glinstering van je zag Dat ik ergens weet Hoe het zal zijn Jammer dat ik je nooit zal ontmoeten ergens Maar ook weer fijn Want het risico om lief te hebben is zo pijnlijk Dat ik weg wil rennen Dat ik dat niet wil ervaren en voelen Nee ik ren liever weg Dan zijn in dat katzwijm De nonsens van verliefd zijn je ziel overhoop en iemand de macht Waar je naar smacht maar ook van weet dat het kapot maakt je ziel raakt Hoe dan ook En jij wegkwijnt als het niets wordt beter van niet van zijn! Dat zijn Van niet zijn Liever stoer en sterk je 'mannetje' staan en niet voor lul staan Met niets dat iets had kunnen zijn!