Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verhalen van ooitsssss

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17703
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Verhalen van ooitsssss Empty
BerichtOnderwerp: Verhalen van ooitsssss   Verhalen van ooitsssss Empty19/8/2013, 22:20

deel 14
  
 
Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 15/10/2001 22:02 | *Dia*Joa* ] 
Op een dag in tele-Scotland stond Dia al vroeg in haar toverbol te kijken en wat ze daar zag!!!!!
Dat kon toch echt niet hoor, ze keek in haar toverbol naar 11 september 2001 en wat daar allemaal zag! Nou jullie weten vast wel wat ik bedoel! Ze trommelde haar gezusters uit bed om te komen kijken en daarna de mannen... toen Melletje zag wat de wereld in de toekomst te wachten staat schoot hij uit zijn slof!!!! Kom op mannen gevechtskleding aan, onze speren uit de kast, sabelr uit het vet, en nog snel effe bommen maken van de kippenmurf en dan trekken we naar het midden oosten!!! Dit kan echt niet hoor, we zullen daar eens laten zien hoe je moet vechten!!! Zo gezegd zo gedaan, de mannen trokken hun kiltjes aan en haalde hun gevechtswapens te voorschijn, nou waar ze die allemaal verstopt hadden!!! Onder het bed tussen de kippenmurf, bij opie pandoe tussen de lange onderbroeken, bij ralpie de Briccasart tussen de kruisjes in zijn kippenmurfkappeltje enz. de meiden keken hun ogen uit! Dia riep nog naar Melletje zul je nu wel gaan, maar hij was er stellig van overtuigd dat hij de wereld vrede terug kon brengen in de wereld!!! Dus na een flink stevig ontbijt gingen de mannen oppad......... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 15/10/2001 22:33 | ~AngeL~WinGs~ ] 
Dia en wings en wynni keken de mannen met tranen in hun ogen na...wings huilde hartverscheurend de snottebellen uit der neus..om haar Hughie te zien vertrekken naar dat verre land..en eerlijk gezegd de neus van hugh was ook verdacht rood...dat mag wel gezegd he...Hij knufde zijn dochtertje van de 3ling goodbye en zijn twee kids die van wings wel en nie van hem maar van de tweeling broer van mell waren...waar was die mell gebleven??trouwens?
Hij knufde ze plat..en toen greep ie wings beet..in een innnige omhelzing...
Met wie moet ik nu ksutten vroeg wings benepen aan hem...
Sja..???Zei hij en trok zijn schouders op..I donknow???
En ziende dat dia druk bezig was om afscheid te nemen van mell....en wynni van haar?
patrick zweethut...
renden ze snel nnog ff naar de hooischuur om ff een snelle ksutje te doen....
Dia jammerde het uit..de snot spoot ui der neus en bijna uit der mond...snikkerdesnik..MELLLLLLL....snikk...kan nie zonder jouw...
ach meis komt wel goed...alsik daar die mensen effe het castelgeloof bijbreng weten ze in de toekomst er wel raad mee.....
Maar dia was ontroostbaar...
Wynni lag op der knieen aan zweetnek te trekken..BLIJF..Ga NIET HEEN ZONDER MIJ...........
Hemel dacht zweetnek zweet brak hem uit...dit was heftige boel.....hij ging nog liever de kippeschuur uitmesten dan zijn welige heerlijke vrouwtje in den steek te laten...en haar heerlijke parfum te moeten missen....
Waar is wings vroeg wynni...
ach..wings is weer in de hooischuur...zei dia
och och..tis wat...zei wynni....sja?hikte dia uit...ken der ook niks an doen...
bloed kruipt waar ut nie gaan kan ofzo..mompelde ze ..toen...

in de verte kwamen donderwolken aanzetten...
dat beloofde onweer...
hemel...zei dia ik ben bang voor onweer mell,....kun je morgen niet gaan?
Nee nee dia dat kan niet moet volgende maand weer aan de gang met schuren witten etc...nee geen dag langer...moet optijd terug zijn...
das waar...snikte ze na...

Wings kwam onderwijl weer snikkend uit de hooischuur...met hugh aan der hand...
het onweer kwam snel opzetten..en daar kwamen de eerset rommels al uit de lucht...BROEMMM bROEMMMM...bedoel...?

En ineens sloeg er een bliksem straal in de appelboom....
DE APPELBOOM........
de appelboom waar iedereen heerlijk onde rhad geksut van het zomer...
hemel...riep wings uit..dat is bad...very bad...dit is ..evil..ga niet jullie!!!!
Riep ze uit in paniek om dit slechte voorteken...
haar appelboom.....?
De boom waar zij hugh voor het eerst had gekust...
Oh god..dit was niet goed...Hugh ga niet..doe het om mij en de kids...


Oke we gaan niet zeiden ze..en gelukkig iedereen ging weer naar binnen bakten special pancakes..en hadden het erg naar hun zin het onweer was zo weer voorbij en...ach men was weer happy..en daar ging het om in the castel tuurlijk....
ze dronken special bier....en hadden feest dat ze nie gegaan waren..hehe wat un opluchting...
dia toverde de appelboom weer heel..en ach...
s'morgens werden ze wakker en het leek wel een boze droom de dag ervoor...
Maar het zat ze toch niet lekker...
weet je wat zei wings..als we nu die ene bellen...die van back tot the future?
dan zouden we \de teletijdsklok zo kunnen instellen dat we met zijn allen gaan en dan terug zijn op het moment dat we gaan..........
Heeeej..das un tog idee...ja he?
oke..dus zo gezegd zo gedaan..wynni pakte het mobieltje dat opgeladen werd met kippemurf best spul was dat hoor...
Hadden ze toen achtergelaten en proff had er een speciaal transformatortje aangemaakt waarin je kippemurf als brandstof kon gebruiken....dus wynni bellen met.... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 15/10/2001 22:52 | *Wijnanda* ] 
de proffff, en ja hoor, hij nam op, hij was werkelijk zo slecht te verstaan, alsof er wel een paar eeuwen tussen zaten (o ja dat was geloof ik ook zo)...maar Wijni kwam er wel uit met de profff, en de prof zei dat ie zou komen zo snel als ie kon.........wynni zei ook nog of ie dat snotjoch thuis kon laten want die michel J fox...maakte er alleen maar een puinhoop van....en ksutten kon ie ook al niet........waarop dat moment Dia en Wings elkaar stomverbaasd stonden aan te kijken..........en zeker niet onder de wijlen appelboom, waar alle namen van de heren in stonden en wel 1000 x de namen van wings, dia en wijni...zucht....de boom was er niet meer...........maar de prof zou de jongen thuis laten en zou zo snel mogelijk komen........wijni hangt haar mobiel op en legt hem weer op de kippemurfberg, om hem weer op te laden................en de mellie's hughie en patje met de 3 gratien stonden maar te kijken naar hun appelboom.........ach wee, wat een herrinneringen lagen daar, en dat zo.................FLOEP........WEG..............maar dat pikken we niet zei Wings, en ze pakte een appel die heel zielig bij die appelboom lag, terwijl ondertussen de proff al was geland riep wings...........kom op dames, wat zijn wij????? één voor allen en allen voor één..........ja en zo is dat.........iedereen in hun schotse kilt ook de dames, stapte in de wagen van de prof en daar gingen ze strijdlustig naar........................... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 17/10/2001 02:09 | ~AngeL~WinGs~ ] 
SJOEIJJJNGGGGGGGGG......daar ging te car..in een sneltrein vaart richting..2001..........
wow..
dia snikte het uit zo snel ging alles ...
wings snakte naar lucht...en wynni kromde der rug...want de snelkheid trok aan hunlichamen...
ieeeeeeekkk..knal daar stond de auto stil..ineens......
vlak voor de towers...
ze stapten uit...en zagen de geweldig f\grote gebouwen en de mensen die in en uit liepen....
machtig wat un grote...
ze keken hun ogen uit..het was niet te vatten met hun verstand uit de tijd van the wallaces..
Dia zei ademloos omhoogkijkend zijn dit nu kastelen??
en wings zei...man oh man..this is biggggggg...
wynni der adem stokte in der keel hoogtevrees hebbende..von ze dit maar niks...
mell.stapte gebouw binnen waar niemand raar opkeek want..sja er kwam wel meer toeristen en deze man leek niks vreemder dan anders...
dus... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 17/10/2001 13:54 | *Dia*Joa* ] 
Nou ja niet vreemd, ze roken natuurlijk wel wilt! En ze hadden schotserokjes en kiltjes aan. En ze droegen speren en bijlen om hun nek. Maar goed in Amerika keek me daar niet zo snel van op! 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 17/10/2001 21:30 | *Wijnanda* ] 
ze dachten dat ze weer eens een film aan het maken waren, maar Mel die riep............wij komen helpen.............vrouwen en kinderen eerst.................waarop iedereen stomverbaast naar Mel keek, en de dames , direct aan het zwijmelen waren met de heren van de 3 gratien.................nou dacht ut effe nie hé.............. Dus de gratien gingen direct in hevige strijd, om toch even duidelijk te ,maken dat ze kwamen helpen en niet om hun mannen te laten.............. 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 17/10/2001 22:13 | ~AngeL~WinGs~ ] 
Kom kom...eruit...riep mell...
en snel...come on babes first......

Dia sloeg Mell een flair om zijn smoel...Wat??
zei ze...Wat zei je daar???

Babes???
Ja??en??zei dia strijdlustig..dat zouden we niet meer doen he???
oh nee...zei mell gepikeert....Nee dus!!!!

Wings rende langs het ruzieende paar naar boven....met sneltrein vaart de trappen op...ze zette een keel op die je tot bovenin kon horen....
BRANDDDDDDDDDDDDDDD!!!!
En ineens was bijna iedereen benee....
rommel de rommel kwamen ze de trappen af en....
Wings rende gauw weer naar buiten en lipe op veilige afstand van de buildings...
Hugh was in het andere gebouw gegaan..om eveneens BRAND te gaan roepen...
Wynni was bezig om dia van mell los te trekken...kom nou we moeten naar buiten toe...kom op..dia had een handvol haar van mell vast en stak hem in zijn linkeroog...
Auw zei mell...En hij trapte dia onder der hol...
Auw zei dia...krijge we nouw??
nou moet jij maar niet in mijn oog prikke...zei mell verontwaardigd...
ja maar jij zat daaraan..en toen...
Zat jij bij mij daaraan...Zei hij boos...
Maar omdat jij daaraan zat...zei dia gekwetst...Wynni gaf ze un heister onder hun hol..allebei..en trapte ze zo naar buiten....
Buiten gekomen..zagen ze tot hun grote verbzaing een vliegtuig zich in een tower boren naast hun..en wings stond erbij te schreeuwen..
Hugh waar is me hugh??????????
huilend rende wings naar binnen.........help me hugh waar is me hugh...snikkend rende ze rond..langs al die mensen die op tijd gered zouden worden....
die hun weg naar buiten vonden op tijd...
Wings rende schreeuwend naar boven toe...
Buiten op straat stond wynni van ??wat doet wings nouwwww?????
En hugh stoind erbij van??weet ik veel?
Dia zei..jemig man..ze zoekt jou oetlul....ow?grijnsde hij toen...
en nam de stairs naar boven...hoe dat zou aflopen???? 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 18/10/2001 11:28 | *Dia*Joa* ] 
Dia pakte haar toverbol en veranderde Hughie in Superman!!! Hughie-superman vloog in een sneltreinvaart vlak over de trappen nam Wingsie op zijn arm en zjoef!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! binnen now time stond het geliefde stel weer buiten!!!
Nu begonnen de gratieen en hun mannen te roepen allemaal rennen!!! Zover mogelijk hier vandaan want het tweede vliegtuig naderde!..................... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 18/10/2001 23:41 | *Wijnanda* ] 
owwwwwwwwwww ships, iedereen zo hard rennen als men maar kon, en gelukkig had dia haar red bull meegenomen zodat ierdereen een slok kon nemen, en ja hoor ze kregen vleugels.........................dus was iedereen gelukkig op tijd gered................superhugh ging samen met Wings kijken wat er nu was gebeurd en vlogen die richting op, onderweg zagen ze nog een krat met red bull, dus superhugh dacht direct meenemen die hap, want dat kan heel goed van pas komen, en deelde ze direct uit............. 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 19/10/2001 01:52 | ~AngeL~WinGs~ ] 
iedereen aan de red bull en inderdaad ze konden toen nogal lekker snel heen en weer...

de arme en bene vloge om hun ore maar oke..ff doesje neme en het was weer schoon...
(doesje?
dat was cool....never heard about it in castel land...)
Nu ze zagen ales gebeure...wow..alles storte in enzo..mensen renden weg en iedereen zat onder de poedersuiker...
ja echt..
want wat was die building nouw??
ja een echte opslagplaats voor poedersuiker..weet je meteen waar dat potje gemaakt wqordt in de wereld...de towerpoedersuiker...
leek me eerder een crematie centrum at thie moment....
(ow ben ik te grof???nee toch??ja toch wel..oke..is nie leuk ok...sorry ..meen het niet dat wete jullie we he)
nu ze dronken zich te pletter en hoorden via een bewegend schermpje(tv) dat er maar 5000 doden ware..dankzij hun geschreeuw enzo,....waren er duizende gered..hehe.,....
zei wings we kenne weer naar huis... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 19/10/2001 22:38 | *Dia*Joa* ] 
Nee nog niet naar huis riep Opie Sermo!!!!! Jullie dachten dat jullie iedereen gered hebben he!!!!!!! Nou dat dachten jullie toch???? Nou????? Bleef Opie Sermo maar vragen. Ja wat nou riep Wings dat hebben we toch ook!!! Nee hoor zei Opie Sermo! Ik ben mee gegaan ik jullie super auto en heb me enkele uren eerder uit de auto laten vallen (? tja in films kan alles!!!) dus heb ik ervoor gezorgd dat er geen mensen in de vliegtuigen zaten maar alleen Terroristen!!! Echt waar! En die torens die tover ik zometeen weer overeind, dus geen onschuldige doden alleen maar terroristen uitgeroeid en verder nikkes nakkes nada!!!!!
Iedereen was verbaasd maar super blij!! Opie Sermo had de wereld gered...... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 20/10/2001 10:08 | *Wijnanda* ] 
Opie Sermo werd op de schouders genomen, en het feest kon beginnen, nadat hij alles weer terug getoverd had, ja dat was nog een heel gedoe hoor dat terug toveren, daar moest iedereen bij helpen, want de klus was toch wel eruuuuuuuuuuuuuuug groot, maar dat deed iedereen graag, iedereen kreeg een opdracht om uit alle hoeken van de wereld speciale kruiden te zoeken, bijvoorbeeld, moesten Wings, Dia en wijni helemaal naar Zwitserland, om hoogst persoonlijk de Edelweiss te plukken, want zou helpen tegen het ijzergehalte van de torens, ............nou nou nou, dat was nog een hele klim hoor, Die krengen zaten uiteraard helemaal boven in de bergen op een onmogelijke plek waar zelf geen kabelbaan naar toe ging, met met behulp van Heidi en Peter, lukte het gelukkig, We hadden er één gevonden en moesten met zijn vijven op elkaar gaan staan, zodat Dia die bovenop stond hem kon plukken, en natuurlijk niet uit haar handen laten vallen hé, gelukkig gebeurde dat niet, want je zoekt je wezeloos naar die krengen, maar eindelijk gevonden snel weer terug naar Opie Sermo, want alleen hij wist hoe dat werkte, terwijl de andere nog in de landen aan het zoeken waren gebeurde er............................ 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 20/10/2001 22:17 | ~AngeL~WinGs~ ] 
geweldigs leuks...............................................................
Jaahaaaa..nieuwsgierig he wat dat nu weze zou..................Jaaahaaaaaa.......
Zou ut nie wetuh wanda schreef ut?
ikke nie?
na ja..uhm iets leuks was dat Dia weer zwanger was van mell..............

HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou dat was feesten...allen uit in newyork tuurlijk....xtc teveel....speed..cocaiinne..etc..etc...
ut was teveel zooi om alles op te noemuh.......
Zo die ginge uit hun dak...
wynni.......... 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 21/10/2001 11:51 | *Wijnanda* ] 
ging samen met Dia en Wings naar de airport om de andere optehalen, en ja hoor daar kwamen ze ieder had een stuik in hun handen voor opie Sermo, en tjaaaaaaaaaa...............ze hadden het feest gemist............maar dat kon makkelijk overgedaan worden, maar eerst ging sermo alle kruiden verwerken, en jeemig wat een werk had ie daaraan zeg, maar na een dag was er dan toch resultaat, hoe die het geflikt heeft????????? geen idee maar de gebouwen stonden er weer in volle glorie en toen kon het feest dus echt beginnen....................nou dat was me een knalfeest zeg.................letterlijk en figuurlijk..................het feest was zodanig op zijn hoogte punt toen........................................ 

Re: Bravehaert deel 14. William Wallace tegen terrorisme!!! [ 21/10/2001 20:51 | *Dia*Joa* ] 
Meneer Ben Laden persoonlijk zijn excuses kwam aanbieden tijdens het feest!!!!! Hij had ingezien dat het toch wel EEEEERRRRRUUUUGGGG veel mensen levens zou kosten als zijn plannetje gelukt zou zijn! Hij gaf zich zelf en zijn hele troepie over! En ze belande allemaal voor levenslang in het gevang!


[ ~*~AnGeL_WinGs~*~ | 1/3/2003 ] 
 


deel 9 denk ik nog steeds?deel 2 van deel 9?
  
 
The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 18:27 | Wynanda ] 
Op het dek staan Billi Zane en Frozzie te Ksutten......toen ze ploteling iets achter zich hoorde.....Frozzie schrikte op.....Tja wie kon dat nu zijn......het was die verstekeling................Zo en wie ben jij en wat kom jij hier doen bij de eerste klassers???? zei Frozzie, .................eh....eh....ik ben Farida................en ik vind jou een omhoog getrokken keukenhulp met die grote bek van jou...............Frozzie die wordt me toch kwaad poeh hee dat wil je gewoon niet weten........ze loopt op Farida af om haar een knal te kunnen geven....................toen ineens haar arm werd vastgehouden door Sermoe ,die was namelijk even de tel was kwijt geraakt...........en die kan het toch geen ruzie aanzien...............Farida begint verschrikkelijk te huilen en Sermoe doet een arm om haar heen................Meid je ziet blauw van de kou...............kom mee naar beneden..............dan krijg je van mij een Jägemeister..............nou dat liet Farida zich geen tweede keer zeggen............Eenmaal beneden.......was het feest nog in volle gang......ze werd begeleid door Sermoe......die was met toch een gentleman geworden.....ja dat geloof je zelf niet....maar het is echt waar......het bestaat dus nog.......van kolenschepper naar gentlemen.............en ging bij de eersteklas dames Dia en Wijni zitten...........die zich helemaal niet meer gedroegen als dames.............de ene Jägemeister naar de andere...........hee meid....jo meot....hik...... oanders oantreaken....hik...... ow das Kazie voor mij dacht Farida........ze keek haar ogen uit........het viel haar op dat Robert aan het dansen was............en ze vroeg aan Sermoe wie dat was en dat ze ook wel wilde dansen.........godsamme heeft Robert nou nog geen pijn in zijn voeten? Hoe hou je het vol zeg....... Wijni en Dia hadden het reuze naar hun zin lachen dat ze deden.........nou kum op hik..........we gaen gewoen dansen.......en de meiden staan weer op en gaan lekker met zijn alle dansen............Wings die ging met de verontwaardigde Hughie naar buiten toe.......god die had de pest er in zeg....................dus wings had iets goed te maken met Hughie wat ze ook helemaal niet erg vond.........had ze weer een goede reden om te ksutten.............en dat nogwel boven op het dek.........owwwwwwww wat romantisch dacht wings..............Wijni en Dia waren aan het feesten......toen ze plotseling ontdekte dat Farida met Robert aan het dansen was.........en zwiep, zwap, zwobbel, zwing.....wat kon die Farida goed dansen zeg............maar wat is ze toch van plan? .......................... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 21:03 | AnGeLWinGs ] 
Nou wat ze van plan was wist Farida ook niet meer na twintitg jegermeisters dus ze hing pandoe om zijn nek trok hem aan zijn krulsnor en al die gein meer....na ja die pandoe von alles best...beter dan zelfcrematie in de oven van de titanic nietwaar...bedoel eerst lol en dan zien we wel verder....dus die liet Farida maar begaan...met haar rode hoofddoekie om en der zijdezachte lange gitszwarte zigeunerhaar....die langs panoes gezicht streelden elke keer dat ze in een duek lag gelukkig haden ze nog geen panty'sthose days anders zou ze continu aan het verwisselen zijn gebleven.....na......dus dat ging wel gezellie daaro...farida was zo wazig als een deur...wist nie meer hoe en wat...en dat ze later met een man op het dek stond te ksutten na ja nou en???bedoel beter geksut worden dan verstekeling zijn...nietwaar maar wie die vent nu was ze zag alles dubbel want nu ja twintig jagermeisters???het had pandoe kenne weze maar ja zeker weten doe je het nooit....Jemig die dia toch die stond me daar op de tafel een franze dames dans uit te voeren je weet wel rok omhoog en dan de beentjes in de lucht,...nou ja en wings kwam alweer terug van het dek met haar verrukkelijke hugh....I HUGHED HIM schreeuwde ze jolig...en huhg nieste maar weer eens een zakdoek vol die hij dit keer van robert had geleend die hem ook niet meer trug wilde...nou nee hou maar , ik heb er zat zei robert...vriendelijk.....OH well...thanks zei hij.......Very nice of you......course glimde robert....en toen kwam wings ook boven op de tafel staan hossen , en wynanda en frozzy en farida...met zijn alleen op de tafel rok omhoog beentjes in de lcuht...heisa hola.....en toen mieterden ze met zijn allen van de tafel op de anderen en een lol en schik....nou ja zeg...frozz dacht niet meer zo na over mell kreeg een plan om mell maar aan farida cadeua te doen....maar ja......... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 21:15 | Pandoe-Sermo ] 
Sermo, die de gratiën van de tafel zag mieteren, na een stel blote benen aanschouwd te hebben, werd wel hitsig tuurlijk. Maar Farida was niet zo maar van zijn snor te plukken! Dus wachtte hij een gelegenheid af, waar hij onder het loodzware lijf van Farida uit kon komen en dat kon dadelijk wel, want ze was zo beneveld, dat ze wel in slaap moest vallen. Wat ook gebeurde en toen kwam Sermo overein, waggelde naar een bekende figuur toe.... maar weet nog niet wie die is en doordat zijn ogen elk een eigen kant opkeken, zwaaide hij van hot naar her en botste uiteindelijk tegen.... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 22:29 | AnGeLWinGs ] 
Frozzy aan...na ja die was zo bezopen als de mieter dus die kon niet meer onderscheiden of dit nu haar loverboy was of iemand anders dus pandoe had mazzel die avond het was wee beregezellig het leek wel het walhalla......Nou ja en toen was er een dia die ook over de relaing stond te kotsen van de jagermeister....allejemig.....(hahah ze is effe der niet he) nou en mell keek bezorgd naar haar..dure jurk of die niet weer smerig werd want die ksote me een zak duiten hoor.....hij hing een slabje om der nek heen zodat der gekantkloste boezem schoon zou blijven bedoel dat witte kant dat ken niet zomaar met groene zeep schoon en parelend wit verkregen worden en dia met een vieze jurk en hij mell het haasje en kreeg dan weer op zijn lazer...bedoel die schotse vrouwen waren niet mis hoor................nou en roberto zat gezellig aan de bar te lallen met een mooie mystery lady , en was behoorlijk onder de indruk van haar zijn ogen puilden uit na al die jagermeisters en nou ja die lady was een lekker ding...maar ze gaf geen naam ....aan robert,........om haar vinger droeg ze een ring, zag roberto al snel en wilde al vertrekken , maar ze hield hem tegen en zei kom.................. 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 22:21 | Farida ] 
............robert aan. "Zal ik die ogen van jou is ff netjes in het midden rammen" toogde robert verukt? "ben jij nou belazerd antwoorde sermo", dus "als jij dronken bent dan ram je dr maar op los"?,,,,,,,,"nee natuurlijk niet "stamelde robert"alleen als ik dans en zuip dan zit die zwierige beweging dr nou eenmaal in he" hakkelde robert"dus ik dacht ik zal die schele sermo dan maar is ff een handje helpen".
"Nou is nergens voor nodig hoor prevelde sermo, als ik dronken ben helt alles bij mij nu eenmaal naar alle kanten toe, ik ben niet voor niks zo veelzijdig he"
Over veelzijdig gesproken zei robert" Waar heb jij farida eigenlijk gelaten"? Euh ergens in een hoek zei sermo. "ja zei Robert ze mag dan een wat zwaar lijf hebben, maar jemiggggg wat heb dat wijf een lekker kontje"
en samen togen ze naar de bewuste hoek. Maar al wie ze daar aantroffen ; geen farida dus.
die was ondertussen met plan b begonnen, nl de dames tegen elkaar opzetten............ 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 22:33 | Pandoe-Sermo ] 
"Nou", storterde Sermo, want dat doet ie ook nog, "Ik mag dan twee kanten tegelijk opkijken, maarre..... ik zien geen kontjen".
"Verhip, ik ook niet", zei Robert een beetje teleurgesteld "En ik heb niet eens ogen in mijn achterhoofd..!".
"Ooit der op gevallen, dan..?" vraagt Sermo lodderig.
"Nooit op Farida", zegt Robert.
"Nou.. ja.. laat maar zitten dan.." antwoordt Sermo. "IK ga naar bed... Trusten Robert", groet Sermo en struikelend zoekt hij zijn kooi op. 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 23:08 | AnGeLWinGs ] 
NU had pandoe erg slechte ogen en was hij jaloers op farida want ze had wel een lekker kontje hoor...maar pandoe zelf niet dus..die had geeneens een kontje kun je wel zeggen zo'n botterig zitvlakje, maar goed we dwalen weer eens af....pandoe zijn nest in en robert aan de haal m et die mysterieuze lady ...dia werd door mell naar bed gedragen...ze stonnke en uur in de wind naar kots en geksut werd er niet meer dat snappen jullie wel...............wings hing aan het boegbeeld en riep hoezeeeeeeeee...met volle vaart voer het schip richting ijsberg, maar niemand die dit wist.....en hugh trok wins naar zich toe en ze viel tegen zijn ....arffffffff borst aan en vel bijna weer in zwijm ...dat corset had dia toch te strak aangetrokken hoor deze morgen jemig zeg....aaarrrufffff......wat rook hij toch lekker ...dat vond ie ook van wingsie ...wow he said ...en ondanks zijn verstopte neus wings kon hij altijd ruuiken...net bloemen ,....lelietjes van dale....ja dat was het...wow ....en ze begonnen te dansen op het dek saam wat waren ze blij met mekaar.........wynanda die zat net op de rnd van der bedje...en mell trok der naar achteren wilde effe een ksutje geven........en farida lag te meuren op een paar jutezakken ergens tussen alle trossen en touwen...........................en toen gebeurde het..........
KRAKKKKKKK!!! BENGGGGGG!!!!...KNIIIEEEEHIIIEEERRRPPP!!!
Iedereen die sliep of niet was opeens op slag weer nuchter...behalve pandoe die sliep overal doorheen....Robert die net die mystery lady wilde ksuten werd met een smak achterover gesmeten....wham tegen de deur die opeens op slot zat....rukken aan die hendel ...sjonge nou robert was sterk hoor maar uh....jemig...en gillen al die mensen...en wings dan de sprong hughie in de nek....hughie we verzuipen ...help...help moord en brand...help....take it eassy hijgde Hugh.....mt wings die zijn strot zowat dichtkneep...wynnie zat op de rand van het bed en mell trok zijn schotse kilt weer aan....mannen in strijd lopen in kilt klaar zei hij bars.........en daar ging hij met wynni over de schouder ...liep hij de gangen door de trappen op naar het dek...waar is dia riep wynni wanhopig?en wings????
Nderweg kwamen ze een dodelijk vermoeide hugh tegen met wings schreeuwend op zijn rug.....gelukkig ze zijn er...wat is er gebeurd????en waar is dia???????........... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 5/5/2001 23:45 | Pandoe-Sermo ] 
"Dia meurt... Dia meurt...", wordt er geroepen. (...èh... wat is meurt..?..)
Door het tumult is Sermo toch wakker geworden en hij raapte zijn botten bij elkaar om een kijkje te nemen. Hij ziet wings staan, nu zonder blote benen en vraagt haar slaperig: "Wie meurt Dia..?". 
"Niemand wordt vermoord", gilt Wings terug. "We verzuipen..!"
De oude Sermo schudt zijn hoofd en je hoort zijn botten klinken als van een bamboe windding en zegt: "Alweer..?" 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 00:57 | AnGeLWinGs ] 
Iedereen was verlamd van schrik , enne na ja iedereen in paniek dus wings nam maar het heft in handen want ja anders komt er geen end aan dit verhaal....Ze sprong van hugh zijn nek af en hij zei thanks god...en hief izjn blikken naar den donkeren hemel....maar ineens beseffend doordat ie weer meer zuurstof in zijn hersens kreeg dat ze op het punt stonden om te verzuipen...............Hellp schreeuwd hugh en sprong op wings der nek...ja tararara zeg ..Knal optatrer tegen zijn harses aan...kom nou zeg je bent toch een man...zei wings met een knipoogje naar hugh dat kalmeerde hem weer in zoverre dat ie inderdaad weer een beetje normaal kon functioneren.....Gelukkig was pandoe al wakker anders had ie effe gered moeten worden maar ja...dus die roberto met zijn lady zaten nog vast onderin het schip.....en ze konden er niet uit.....en het water kwam al omhoog.....na ja en eindelijk daar schreeuwd dia hoor..JOEHOEEE!!! nou da hoord eje overal bovenuit als ze wou dus wat dat betreft...gelukkkig...frozzy dan????ja hoor frozzy zat al in een slope..gelukkig de goeie....dus nu ja allemaal in de sloepen gesprongen.....plons boot in het water.....tjoepekee zei dia nog...die het wel spannend vond ook nog..........ze sloegen de mensen die overboord waren gesprongen met de roeispanen om de oren ,rot op jullie straks verzuipen wij ook nog, zeg ,wegwezen.......een sloep bleef leeg, maar goed daar gingen ze dan maar in en na ja je hoorde hun roepen ik spring er weer in hoor getverdillekes...das nie lekker...wie heeft hierin gekotst?????Niemand zei wat tuurlijk....en dia schaamde zich wel een beetje , pandoe helemaal niet he....neuh waarom zou hij........... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 01:52 | Wynanda ] 
Dia had haar roeispaan klaar om iedereen die op de roeiboot wou komen een flinke mep te verkopen.............SLAM......zo dat was er weer één............en WAMMMMMMM...en nog één die het waagde om in de roeiboot te komen.........en opeens zagen ze in de verte Farida om hulp krijsen.......HELP IK HEB HET ZO KOUD............nou Dia dacht...zij kon er wel bij!......dus ze gaf een stuk roeispaan aan Farida...........en Farida klom in de boot.....was het groepje nu compleet......effe denken hoor........Dia en mel, Wings en Hugh, Frozzie en billi, Farida, Sermoe?....................WAAR IS ROBERT.........ach die Robert is hij verzopen? en waar was de Mel van wijni??????????
ineens horen ze weer een een bekende stem om hulp roepen.........WAAR IS MIJN JAGEMEISTER??????................Nee .....het is niet waar......het is Robert.............zwim zwam zwem.........die Robert hoefde alleen maar op de geur af te gaan van de jagemeister die sermoe in zijn handen had.................en daar was Robert dan..............maar waar was Wijni's Mel?????.........Wijni was helemaal over de toeren.....waar was ie nou..........iedereen was gered behalve Wijni's Mel..............Wijni was radeloos, en een verdriet dat ze had..........BOEHOOEH SNIF..................iedereen kijken of ze hem nog zagen......ineens zagen ze een bekende kilt drijven met iemand er in.....en ja hoor het was Mel van Wijni.......DOOD..........iedereen had medelijden met wijni...........ja er moest toch iemand dood hé......maar jullie niet hahahaha..........de radeloze Wijni zat daar maar te sniffen, iedereen had medelijde met haar..............nou die boot bleef wel lang drijven.....en Dia stond nog steeds lettelijk de mensen in nood van zich af te slaan met haar roeispaan in haar handen ...WENG, MEPPPP, KRAK, BLUB........ze hadden namelijk een grote roeiboot, .......opeens hoorde ze...............BLUBBLUBBELBLUBBLUUUUUUUUUUB..................wat was dat nou, ............................... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 02:14 | AnGeLWinGs ] 
Het was mellie...die ondersteboven had gehangen in zijn kilt en dus net leek dood te wezen....(he, dacht wynni ik wilde net eens even de beest gaan uithangen maar ja....zucht)....na ja en dar krijs krijs die mysterie dame van robet...ook maar opgevist uit het water...en nou wegwezen hoor....zei dia...kom op roeien ....dus alle mannen aan de roeispanen....he, hup...he, hup...he, hup...stond dia te roepen met haar handen als toeter om der mond.......dat vond ze wel wat....beetje de baas zijn in deze vloot......ze roeiden helemaal verkeerd tuurlijk...steeds verder weg van alles...tuuuuut zei de titanic nog als laatste zagen ze hem ten onder gaan...wat zonde nou toch zuchte wynni...ja zei wings ...ze lag in de armen van hugh....want hugh was verkouden en hoefde lekker niet mee te roeien....hehe dat was tenminste lekker warm...pandoe zwierde en zwaaide met de peddels en had 100derden flesjes jagermeister meegenomen dus ze gingen gewoon door...toen wings alweer de polonaise wilde gaan doen en als boegbeeld wilde gaan hangen werd ze even vastgebonden bedoel het was een kleine sloep enne stel dat ze weer in het water kwamen???ze vaarden maar dag en nacht...verder steeds verder...................en ja hetb werd steeds warmer en op de jagermeister was het gewoon gezellig......toen die opraakte was pandoe sermoe me daar toch chagie...nou nou...geen jagermeister meer sermoe was erslaafd geraakt aan het goedje...jemig het werd wel erg warm....onderweg stond een bord....na 400 mijl de bleu lagoon ......zo zei wings die wilde ik nu altijd al zien...ja zei dia dromerig...fardia was druk bezig de kaart te leggen voor allemaal en zei daar moeten we heen hoor..voorlopig dan?!............. 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 02:41 | Wynanda ] 
wow dan hadden ze allemaal wel een klere-end zitten roeien zeg, goh hee, de mannen hadden me toch een spieren gekregen......nou niet normaal meer zeg.....het leken wel chippendales.......yummie.........wings mocht in de tussen tijd wel los, want het water was toch niet meer zo koud dus konden ze haar makkelijk losmaken.....en ze gingen een feestje vieren........op de roeiboot.......en huppakee.......kon net geen polonaise zijn......ja was natuurlijk een roeibootje he....gaat natuurlijk een beetje moeilijk..........ineens zag Frozzie iets.....wat is dat nou..........shit het is EEN HAAI........HELPPPPPPPPPPPPPPPPPP.........zeg wil jij die grote waffel wel eens houden: zei Farida weer tegen Frozzie, ik schrik me een blauw hart zeg.............maar die haai begon opeens rondjes te draaien om het bootje heen....tutututututututu (is het muziekje van Jaws)..tutututututututu...moesten we nu niet naar de blue lagoon???......zit ik Jaws nu te spelen.......zucht..........hoe red ik me hier nu weer uit........maar Dia die had inmiddels de smaak te pakken met haar roeispaan............en die geeft me toch een knal op dat beest zeg...WHAMMMMMMMMM....nou die Haai begon waarachtig te blaffen zeg......KAI KAI KAI KAI KAI.......ik heb een haai nog nooit zo hard zien zwemmen zeg......ZOEFFFFFFFFFFF.......en ook nog nooit horen blaffen.......maar wat een avontuur hadden ze allemaal meegemaakt zeg.....toen riep Sermoe.....ineens heel opgelucht (was opeens niet meer sjagerijnig zeg).....LAND IN ZICHT...........en........................... 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 03:05 | AnGeLWinGs ] 
wat hing daar aan hun boot.??een man helemaal doorweekt...aan een touw ...een verstekeling riep dia boos....trek hem in de boot schampte ze....en ja hoor daar was een halverzopen king richard ,,,jemig wie had dat nu gedacht maar ja hij wilde toch naar een onbewoond eiland???nou dan daar was tie dan........hopen dat ie meeschrijft dan an het script hij wil graag tarzan zijn....(???) okay dus die king die zat daar triest te wezen en helemaal verhonerd en nat...nou leuk zei mell van dia boos..zitten wij ons kapot te roeien en meneer sleept gewoon mee...had beter mee kunnen roeien...mar ja zei king jullie hadden zo'n lol dat ik wel geroepen heb maar ja jullie hoorden me niet...........kreeg een paar keer een flesje jagermeister tegen me harses en na ja toen raakte ik buiten westen en die haai had me bijna opgevreten...nu oke zei wings vooruit dan maar......nou en de sloep ariveerde aan de blanke ksutlijn van het onbewoonde eiland..uitstappen schreeuwde dia...ja zei wynni dat weten wij ook wel ..slimmeke....wings ging meteen effe achter de boom iets doen want ja ze had het al die tijd opgehouden he...bedoel je gaat niet zomaar met je derrie op de rand van de boot als iuedereen mee kan kijken , hallo mooi niet dus....na ja en toen kwam ia derbij en wynni want ja alle dames hadden het knap benauwd gehad op de boot....pfff...nou nou...pandoe ging yoga oefeningen doen en robert ging het eiland verkennen met zijn dame, jaja ksutten zeker......na ja la maar gaan....wings werd geprikt door een grote bosmier...zat op een mierehoop tuurlijk.....en frozzy was nergens te bekennen ....ook op onderzoek uit...king lag plat in het zand was erg moe geworden van al dat gewatertrappel en gezwem...farida ging gezellig bij king zitten leuteren en king dacht hemel laat me alleen ...nu ja wat onaardig maar hij was gewoon moe effe bijkomen he.....en hughie ging met wings allerlei hout verzamelen op het strand en ze wilden een hut bouwen ......mellen gingen op zoek naar eten...gelukkig wisten ze vuur te maken want hun vuurstenen hadden ze altijd bij zich nml..in hun zak van hun doedel...tjahahahaha het water was schitterend blauw en de lucht was helder en de zon brande en na ja het was bijzonder mooi daar.................. 

Re: The Titanic.....het vervolg [ 6/5/2001 08:25 | Pandoe-Sermo ] 
En dat wotdt weer het begin van een volgend leuk, rommelig , spannend en stout verhaal:
EILAND IN DE ZON. 

Re: The Titanic..........de aftiteling [ 6/5/2001 12:03 | Wynanda ] 
acteurs:
Mel Gibson
Hughie
Billie zane
DiaJoa
Donna alias Angelwings
Wijnanda
Frozenrain
Robert
Pandoe Sermo
Farida

met dank aan:
Frozenrain
Robert
Pandoe Sermo
Farida
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Verhalen van ooitsssss
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gedichten / Verhalen / design websites Angelwings

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Kunst :: Gedichten & Spreuken & Verhalen-
Ga naar: