Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum

PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Is kanker een schimmel infectie???

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~

Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17908
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Is kanker een schimmel infectie??? Empty
BerichtOnderwerp: Is kanker een schimmel infectie???   Is kanker een schimmel infectie??? Empty16/3/2008, 19:07

22215 http://www.cancer-fungus.com/video1nl.html

Natriumbicarbonaat als oplosssing voor alle kankers.... Wat deze man vertelt is net zo erg als het HIV -> AIDS -> dood verhaal. Kanker zou niet eens bestaan, het is een verhaal van een natuurlijke afweer reactie tegen de schimmel Candida. Het heeft niets te maken met de snelle celdeling. Mocht dit zo zijn dan heeft de bigpharma aan alle kanker patienten heel erg veel geld verdient en zou dit de grootste zwendel zijn over de ruggen van alle (dode) kankerpatienten. Aan een simpele zoutoplossing is niet zo veel te verdienen

Voor degene die hier meer over willen lezen:

http://www.cancerfungus.com/simoncini-kanker-schimmel.php
http://www.grenswetenschappen.nl/permalink.asp?grens=1502
http://www.stichtingsergio.nl/simoncini.htm

Kijk vooral naar de interviews:
http://www.stichtingsergio.nl/onderzoek.htm

Wel een beetje raar dat hij begint over alle propaganda en dat er niks is bereikt, daarna de hulp van de farma industrie vragen om een effectieve schimmeldoder te vinden Dat zijn toch de boeven die het nu "bewust" fout doen. De farma industrie is het probleem niet de oplossing
Wat hij hiermee bedoeld is dat hetgeen hij nu voorhanden heeft alleen het natriumbicarbonaat is. Eigenlijk wil hij uiteindelijk komen tot een medicijn wat de schimmel vernietigd. Daar heeft hij de pharma voor nodig dit te realiseren. Er zijn nu ook medicijnen tegen de Candida, maar omdat een schimmel heel snel muteert en daardoor resistent is tegen medicijnen is dit niet afdoende. Met natriumbicarbonaat is dit anders, er wordt normaal een verdunning gebruikt van 5% wat kan oplopen tot 20% naar gelang de aard en de behandeling. Maar omdat hier direct de schimmel wordt vernietigd heeft de schimmel geen tijd zich te muteren.

EIgenlijk is dit al een heel oud truukje, het werd al toegepast in 1897 door de franse arts René Quinton, hij gebruikte alleen zeewater als natriumbasis, dit zeewater werd ook door hem verdund, van puur zeewater ga je namelijk dood als je dat injecteert. Quinton had namelijk ontdekt dat zeewater voor 98% identiek was aan bloed, door het zeewater te verdunnen tot het de gelijke zoutwaarde had als het menselijk bloed werd door middel van transfusie of injecties hier mensen mee behandeld en zeker niet zonder succes. Hij genas ernstige degeneratieve ziektes als cholera en tuberculose, voor wat in die tijd een super doorbraak was. Ook werd het met succes voor andere kwalen gebruikt.

Deze beiden artsen hebben natuurlijk 1 grote overeenkomst, beiden werden verguist en wel door de bigpharma, want zoiets simpels en goedkoop dat mag niet werken.
appelazijn (twee eetlepels) en een flinke theelepel BiCa en je voelt je een ander mens. Ik heb het gebruikt voor een ontsteking a/d 12 vingerige darm en weg was ie. Daarvoor heb ik mijn eigen therapie verzonnen voor clusterhoofdpijn en migraine ( in combi met een maagzweer) met zeezout en/of hymelaya-zout, regelmaat en rust. Ik ben vrij van alle kwalen. Ik zou eigenlijk nog diverse controles (melanoom, niet zo'n beste) moeten hebben van een dermatoloog, maar die heb ik 10 jaar geleden al verwenst. Dus....
@busje, Welkom op het forum. Ik zou graag hier de niet orthodoxe manieren zien die mensen bewandelen, met name de bica therapie. Bij mij is een jaar geleden een agresieve huidkanker geconstateerd, volgens de behandelend huidarts de meest voorkomende kankersoort bij mensen. Ik voel mij nu in een soort van ontdekkingsfase en lees alles wat maar enigzins met behandelmethodes te maken heeft. Wat ik nu kan constateren dat is hoe laks artsen met deze vorm van een carsinoom omgaan. Dit is waarschijnlijk omdat het de meest voorkomende kankersoort is die er is en omdat je er ook oud mee kan worden.
Hetgeen mij opviel aan de laboratorium uitslagen, die ik dus altijd wilde hebben, is dat de structuur van deze vorm van kanker altijd heel veel lijkt op een schimmelinfectie. Kwaadaardige kanker soorten hebben uitlopers, dit zijn draden die verder je huid in gaan, hetgeen wat ze testen in de laboratotia is of de randen, bij verwijdering van het carsinoom, schoon zijn van die draden. Vervolgens moet je ieder half jaar terugkomen bij de behandelend arts die je dan onderzoekt of er weer een nieuw carsinoom aanwezig is.
Dit doe ik dus niet!!!
Waarom niet? Ik voel me niet ziek en deze vorm van kanker zaait zelden of nooit uit. Ik ga dus niet de medici met een bezoek vereren om er maar vroegtijdig bij te zijn, enkel en alleen maar om hun praktijk draaiende te houden.

Waar ik wel enorm in geinteresseerd ben is of er meer mensen de bica methode volgen of hebben gevolgd. Jullie reactie's zie ik graag hier gaarne op het forum tegemoet.

vriendelijke groet, Rik
Ik heb ook van meerdere, onorthodoxe, bronnen gehoord/gelezen dat kanker veroorzaakt zou worden door een te hoog suiker gehalte in het bloed (onder meer veroorzaakt door de hoge mate van suikerconsumptie van de westerse mens). Het kankergezwel zou dan een verdediging daar tegen zijn, aangezien ze heel snel glucose verbruiken. Als dit zo is, betekent dat dat het vele gebruik van de slechte suikers glucose-/fructosestroop nog ongezonder is dan ik dacht.

Ik heb weinig onderzoek naar kanker gedaan, maar ik weet wel dat er door de onorthodoxie niet een eenduidige oorzaak voor wordt gegeven. Of de reguliere wetenschap het correct heeft, waar ik niet van verbaas als het niet zo is, weet ik niet, maar volgens mij is het allerminst zeker waar kanker dan wel door veroorzaakt wordt, als het al een enkele oorzaak heeft.
Rik, je lijkt me goed geinformeerd maar ik wil het toch even melden. Kanker, zeker huidkanker kan veroorzaakt worden door een tekort aan Vitamine D, D3 om precies te zijn. Dit krijg je o.a. binnen door de zon. Door je huid goed te beschermen en je in te smeren met (vergiftigende) zonnebrand cremes voorkom je juist opname van Vitamine D door de huid. Supplementen in de vorm van D3 capsules zijn gewenst, zeker als je mager vlees eet. Verzadigd dierlijk vet hebben we nodig en eieren en roomboter van biologsche kwaliteit bevatten ook Vitamine D.
Daarnaast ben je misschien ook bekend met het verhaal over zeezout van Mike Donkers, een verhaal met dezelfde strekking: http://www.fonteine.com/zeemineralen.html
Ik deel je mening dat het erg interessante materie is en ook ik geloof de westerse geneeskunde allang niet meer.

Totaal Aantal Posts 2536
Geregistreerd 2007-01-01 Zonnebrand creme bleek volgens een onderzoek juist huidkanker te vergroten, gewoon op de tv gezegd. Ik ben geen voorstander om jezelf te laten verbranden want dat is uiteraard ook niet gezond, wat je dan wel moet doen????

http://zapruder.nl/forums/viewthread/10123/

(¯`·.·AnGeLWin...

ik heb kanker wel eens vergeleken met een appel die valt..

die cellen gaan dan stuk..en dan verschimmelt de appel toch?

(¯`·.·AnGeLWin...

enne olie opsmeren in de zon...logisch toch? dat maakt alles nog heter...dus verbrand je nog sneller

Sphingidae Re: Is kanker een schimmel infectie??? 19/12/2007 06:49 reactie (¯`·.·AnGeLWin...
Ja als dat waar is, zeker verdient de Pharmaindustrie alleen an mensen die ziek zijn, en gezonde heeft geen medicijnen nodig.Als ik dat zo lees doe ik het goed, gebruik helemal geen zuiker, eet echte boter, en ook geen mager vlees, smeer nooit wat op mijn lijf, maar ja ik lig er ook geen uren in de zon. Hoop dat ik deze ziekte er nooit bijkrijg, heb er al genoeg te doen met mijn slechte longen. En wat verdiend die Pharmaindustrie en hoop an mij met al die medicijnen, die ik nodig heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com

Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Handpalm voorspelt kanker
» AIDS compleet te genezen? En kanker?
» Goedaardig gen speelt kwalijke rol bij kanker
» wetenschappers genezen kanker maar er is geen interesse

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum