Angel-Wings
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Angel-Wings Spiritueel Paranormaal Forum
 
PortaalPortaal  IndexIndex  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nonnevotters en nog meer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17704
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Nonnevotters en nog meer Empty
BerichtOnderwerp: Nonnevotters en nog meer   Nonnevotters en nog meer Empty19/8/2013, 22:26

De nonnevotters
  
 
de gezusters non...................... [ 17/6/2001 23:10 | *Raquel* ] 
Zuster Non wijnni zat in haar cel een truitje te breien voor de braderie op 18 augustus dat jaar in de dorpsweide....het was donker in het celletje ..en haar ogies waren niet meer zo best...der kontaktlenze waren allang verdroogd in hun potjes...dusse de bril maar weer opgezet...die stoffig en beduimeld was waardoor ze nog slechter zag dan normaal gesproken zou zijn...der breiwerk schoot op....nog 19,6 centimeter en was tie af............

ehum.....enne.........zuster wijnni veegde der bril af an der breiwerkie en poetste zo der glaasjes schoon......prrrrrrrrttt ze snoor nog ff der neus in dat truitje althans dat moets het nog worre.....en ach dat ding werd toch eerst gewasse dus een snottebelletje meer of minder...........no problem mompelde zuster wijnni in derzelf...dee ze wel vaker de laatste tijd......ze hoorde wat getokketok...op de gangen van het kloosterr...eerst erg ver weg , het schoot maar niet op en ja hoor half uur later....knock knock on the door.....!kom binnen zuster Angelwings.....en daar wkam zuster Anegwings binnen moeilijk ter been...en der wandelstok zette ze tegen de tafel aan...die terstnod ommieterde tuurlijk....echt wings.....dus mopperend bukte zuster angelwings zich om de stok weer op te rapen ...jemig dat ging nie best....kreun zei wings....krakkk zei der rug en benen....kknierrrppp der botten overal....of was het ter een gelaten per ongeluks..........!
der steunkouse hielpen voor geen meter en ze kwam dan ook nauwelijks een meter vooruit....
der zat weer een ladder in ook nog.....ach zei zuster wijnni ....zuster angelwings ik brei een mooie mayo voor jou hoor...als dit truitje klaar is....'Fijn' bromde zuster angelwings dienog onderweg was in der bukgedoe.....ja vanmiddagw as ze weer eens in de rozenstruiken gemieterd..toen ze der met ur neus instak om een roos te ruiken...dee ze altijd ze was dol op rozen....en ze had een doorn in der hoofd gekregen en een schram op d'r neus dus zuster diajola had er ff geholpen......kreun zei zuster angelwings..eindelijk ze had de stok te pakken....kraaak dee der bene....ze had hem..hehe..opgelucht begon ze aan de terugtocht naar boven...met bovenaardse inspanningen kwam ze kreunend en steunend overeind....zo ze zette der stok nu wel stevig tegen de tafel aan en met een voet hield ze het gevaarte in bedwang....ach zei zuster wijnni :dacht al wat doe je nu toch...hadje aan mij kunnen vragen???hehe dacht zuster wings.....had dat effe eerder gezegd....
opeens klonk er een geluid in de gangen van het klooster......een gezoef....en knock knock en ja hoor daar zuster diajola in der rolstoel...jemig zei ze stralend ...lijkt net rolschaatsen maar dan fijner......kom derin..z.ei zuster wijnni...en zuster diajola reed der kar naar binnen in het kleine nonncelletje,....zuster angelwings had het truitje es ff bekeken...en dacht hemel wat is dat voor pprut en veegde der vinger smaar af aan het kleine gebreide tafekleedje......brr dacht ze....en keek eens naar zuster diajola.......die behoorlijk fief uit der ogies keek....hoe ging het vandaag het gesprek met pater spiritus...vroeg zuster angelswings....vertel jij me eerst nu maar es hoe het je horens stond vandaag zei zuster diajola.......whohohohohhhhhhhhooooooo zei zuster angelwings...nou dat is weer goed gekomen alleen me reumatiek he...das nie zo best...ja, zei zuster wijnni heb wel es gehoord dat je er paardemest op moest leggen......he, gets zei zuster angelwings....denkende aan die klieder in dat babytruitje net...gets....neuh dat wil ik nie hoor zei ze..............en zuster diajola begon te vertellen over pater spiritus waar ze die middag een theekransje mee had............... 

Re: de gezusters non...................... [ 17/6/2001 23:38 | *DiaJoLa* ] 
Och zei Zuster DiaJola, hij was me toch aan het mopperen......hij heeft het er zo moeilijk mee dat de boel aan het vergrijzen is hier. ik bood hem nog spontaan aan dat we wel een spoelinkje wilde nemen als hem dat mooier leek, hij keek met toen zo raar aan die Pastoor Spiritus, dat ik dacht dat hij me niet goed gehoord had, dus ik riep nog een keer...WE WILLEN WEL EEN SPOELINKJE NEMEN! Hij verslikte zich toen in zijn thee, die arme Spiritus! Ik sjeesde meteen met mijn wielen naar hem toe, ik denk dat ik hem wat te hard op zijn rug sloeg want hij viel voorover met zijn toet in de slagroomtaart........... Och die arme! 

Re: de gezusters non...................... [ 18/6/2001 00:08 | *Wijnanda* ] 
arme pastoor spiritus, zuster wijni schuifeld naar hem toe, kom pastoor ga maar even lekker zitten met een kopje kruidenthee, zuster wijni loopt naar zuster Diajola en zuster angelwings toe, eindelijk met haar kromme beentjes aangekomen spreken de zusters af, dat we maar eens met zijn drieen naar het kapel moet gaan om apart voor pastoor spiritus te bidden. ja daar waren de zusters helemaal mee eens, nou en ze gingen onderweg, het zou een lange en vermoeiende wandeling worden, helemaal naar het einde van de gang te schuffelen, zuster angelwings pakte dit keer maar de stok van de pastoor mee, dan kon de stok ook meteen gezegend worden, daar gingen de zusters helemaal naar het einde van de gang, nou dat was een onderneming hoor voor de zusters, zuster wijni liep leunend tegen de rolstoel van zuster dia, al haar botten kraakte bij elke stap die ze nam, terwijl zuster angelwings met de twee wandelstokken over de gang schuifelde, en ook bij haar elk bot kraakte bij elke stap die ze ondernam......dat werd dus een hoop gekraak op de gang, het is maar goed dat de meeste zusters hardhorend zijn, want anders kreeg je een gelazer van jewelste......eindelijk aangekomen in het kapel waar het prachtige beeld van onze lieve vrouwe staat........... knielen de zusters voor dit prachtige beeld, waarvan ze de schoonheid van het beeld amper konden zien....maar wat doet het er toe, alleen dat knielen voor de zusters wijni en angelwings was een onderneming van zeker wel een half uur..........maar........... 

Re: de gezusters non...................... [ 18/6/2001 18:37 | *Wijnanda* ] 
na het bidden moesten de zusters ook weer terug, ja jeeeee.........wat je er allemaal niet voor over moet hebben zeg, maar goed...........ze schuffelde weer terug naar pastoor spiritus..........eidelijk aangekomen, konden de zusters eindelijk gaan zitten, en ze hadden een lekker kopje lindebloesemthee met een kletskop van pastoor spiritus gekregen, nou dat was toch net zo lekker als die slagroomtaart hoor, zuster wijni pakte haar breiwerkje weer op, en zuster Dia was voor de verandering eens gaan punniken, een paa pannelappen, ja daar was ze mee bezig, maar ja die pannelappen waren een beetje uit de kluiten gewassen, en zusters wings zei maar tegen haar dat ze nog flink moest door punnikken voor haar sprei..............sprei????????? zei zuster Dia heel verontwaardigd.........sprei?????????? zuster Wings zette trillend haar kopje lindebloesemthee met haar kletskopje ernaast, wel heel voorzichtig hoor want alleen al met het kopje neerzetten hoorde je haar botjes kraken, zuster wijni wat vindt jij nou wat zuster Dia aan het maken is?..................Nou dat zie je toch dan ................................... 

Re: de gezusters non...................... [ 18/6/2001 22:31 | *DiaJoLa* ] 
dat wordt een windscherm! Dat kan niet anders! Een windscherm vroeg Wings??? Ja zei Wijni het punnikwerkje ligt van hier tot in het kapelletje! Tja zei Dia, ik heb tijdens het bidden door zitten punniken! Anders val ik in slaap tijdens het bidden, kan er ook niks aan doen hoor. Ondertussen kwam een jongere zuster binnen ze hete zuster Frozelie, ze vroeg of ze Zuster Dia naar buiten moest varen met haar karretje, och zei Zuster Dia waarom niet! Het waren lange gangen in het klooster en om je eigen gewicht in zo'n karretje naar buiten te rollen had je toch wel wat spierballen nodig, nee die had Zuster Dia niet meer! Alles slonk he op latere leeftijd, zuster Frozzelie zei op een gegeven moment, had karretje begint toch wat stroef te lopen hoor! Maar effe Priester Roberto vragen of hij er wat olie in doet, want die priester Roberto was dan wel stokoud hij was wel handig! Hij kwam dagenlijks effe langs het klooster en ging dan ook maar effe naar binnen een koppie thee drinken....maar goed zuster Frozzelie jonger als de gezusters Dia, Wings en Wijnni was natuurlijk ook de allerjongste niet meer, begon toch wel te zuchten achter die rolstoel van Zuster Dia! Op een gegeven moment begon zuster Dia te klagen dat haar punnikwerkje zo strak begon te worden, en ze werd er boos en geiriet van! Nou en als zuster Dia geieriet was dan kon je wel ergens gaan schuilen hoor, want dan sloeg ze alles om wat ze tegen kwam met haar karretje! Dus Zuster frozzelie dacht ik duik maar effe het toilet in want hier heb ik het niet op! En zo gezegd zo gedaan! Ze dook letterlijk en figuurlijk het toilet in! SMAK!!! Daar lag Zuster Frozzelie haar benen zaten helemaal vast in het punnikwerkje van Zuster Dia! Het bleek dat ze zelfs de theetafel mee hadden getrokken weer ze even geleden met de gezusters Wijni en Wings aan hadden zitten theedrinken! Maar voor zij in de gaten hadden dat de theetafel er van door was en ze op waren gestaan! Want dat duurde allemaal uren waren Zuster Frozzelie en zuster Dia al het halve klooster door! En zooitje daar in dat klooster! toevallig kwam prietser roberto net binnen, hij zag het tefereeltje en schoot toch stiekem een beetje in de lach! J a want die Priester Roberto hield wel van grappige stuntel partijtjes! Tot dat hij zag dat de wielen van het karretje van Zuster Dia helemaal vast gerteden zaten in het punnikwerkje! Hij baalde als een stekker want hij wist dat hij degenen was die dit weer op moest lossen! Zucht, zuchte Priester Roberto............ 

Re: de gezusters non...................... [ 19/6/2001 11:41 | FrozenRain ] 
....pakte een grote schaar, want hij zou dit eens vlug oplossen. Dia gillen NEE MIJN PUNNIKWERKJE!!! Oei, dacht Priester Robert, dadelijk gaat ze d'r sloffen nog naar m'n hoofd gooien, heb ik geen zin in hoor, maar ja, hoe lossen we dit dan op?
Daar kwam een van de poetsvrouwtjes aan, poetsmiep Farida. Die gaf nergens om, dus die zei, Och, dat doe ik wel even priester Robert! En voor priester Roberto kon reageren had ze die grote schaar al uit z'n vingers gewurmd en knikte het punnikwerkje van zuster Dia door..... 

Re: de gezusters non...................... [ 19/6/2001 12:47 | *Raquel* ] 
Och heden dat had ze nu niet moeten doen, die arme zuster Dia greep naar der borsten....en nu ja ambulance maar gebeld want dat ging niet snor daarzo....arme zuster Dia het was der teveel geworden...der rikketik he....dus ff onderzoekje in het hospital en nu ja ze mocht weer terug naar het klooster maar met pille erbij en warme slofjes an der voetjes en veel rust...dus ze kreeg een elektrische rolstoel,....nou ze genoot ervan....hemel...ze dacht niet meer aan puniken...nee ze sjeesde het hele klooster door.....onveilig reed pater spiritus van zijn sokken...........(hij was toch pater?????) en bijna zuster wings van der sokken.....nou voor die weer opstond ..had een week lang blauwe bene allemaal plekke door de aanrijding...dus er werd minder benzine gegoten in die kar van zuster dia...want anders bleef ze aan de gang...zuster dia organiseerde een rolstoelenrace op het pleintje voor het klooster.....Dus met zo'n deritg ouwe kloosternonnen die ook zo'n ding hadden ...werd het een leuk festijn...onderwijl verkochten ze nog punik werkjes en handwerkjes ...en tekeningen van zuster wings.....o.a.kalligrafisch vormgegeven namen etc...beborduurd door zuster wijnni...nu leuk ze konden weer ff vooruit met de winst...weer nieuwe zaadjes voor de kloostertuin.....en farter wiltc ging op zoek naar de juiste zaadjes.........Monnikskap en lieve vrouwe bedstro..kammille , lavendel...voor onder de kussensloopjes....ja dat zag er goed uit......Nu ja en zuster dia moest elke morgen een uur uitrzane op het pleintje voor het klooster in der elektrische rolstoel omdat ze teveel energie had nog om niks te doen...nu ja na dat uurtje lollen in die kar was ze een stuk meegaander....dus goed therapie.....poetsnon farida had behoorlijk spijt om der daad en gin aan de punik om maar iets goed te maken voor zuster dia.....nou nou wat en lang ding werd dat wat het was wist niemand zelfs poetszuster farida wist het niet....het leek wel een............reuzemayoooooo...???????en die kleuren hemel zuster farida had geen smaak...paars met rooie stipjes.......hemel...............wie dat zou dragen.......??maar toen eht klaar was kwam er een punker langs die het gaarne kocht van der studente centen dus voor een prik............dus zuster dia zei kom maar effe hier..krijg je der een..en zuster dia in der kar achter die punker aan omd er een prikte geven met een breinaald........Daar hield zuster dia wel van prikken uitdelen deed ze vroeger altijd in de kolonie waar ze had gewerkt in afrikanos......enne per ongeluk kwamen ze in de onderaardse gangen terecht van het klooster drempelvrij dus zuster dia kon der oz in.........zwoooooooooeeeeeezzzzzzzzzz...ze ree zo door die gangen achter die punker aan.....nou over darkroom gesproken...ze leek wel een breinaaldeprikkende darkroom pleejuf.....hemel,,,,,,,woehaaaaaaaaaa..riep de punker.....en ze rende voor der leven.................snierrrp zei zuster dia ...snierpppp.....hahahaaaaaaaaaaaa....hihihhiiiiiiiiiiii ze leek wel wat behekst...wat zou der aan de hand zijn een allergische reactie op der medicijnen?????????
knalllllllll boemmm....galmde het in die onderaardse gangen ..zuster dia had er een gelaten..........wow...wat een walm..zeg......hemel die punker viel flauw................ja zuster dia kon der niks an doen....bedoel die sluitspieren werken niet meer zo goed he....krijg je als je al bijna 80 bent...........dus die spieren laten wel eens wat waaien.............
en wat voor een.......dus die punker lag daar stil te wezen in die darkroom van het klooster en zuster dia ....kwam deran.....zo zei ze snierrrrrrrp ...hihhiiiiiiiii...ik heb je kreng........weglopen voor een prikje.....niks daarvan........mijn karretje is sneller dan jouw bene.....hihihiiiiiiii snierrrrrp.....dus daar ging die breinaald............PRRRRRRRRRIKKKKKKK.....joutssssss..zei de punker lekgeprikt...........rende snel weg in der paarse mayo met rooie stippen..en zuster dia kwma niet meer bij van de lach.........hehe eindelijk weer es een prik uitgedeeld...dat dee een non goed...bedoel als een non niet geprikt wordt, dan prikt ze liever zelf............... 

Re: de gezusters non...................... [ 19/6/2001 13:39 | *DiaJoLa* ] 
Woeehaaaaaaaaaaaa Snierp snierp! 

Re: de gezusters non...................... [ 20/6/2001 01:05 | *Wijnanda* ] 
geweldig......hahhahahhahahha

maar zuster Dia keek weer een vernijnig om haar heen.........zo wie zullen we nu eens prikken..............ze had de smaak te pakken gekregen..................Daar Ging zuster Dia op zoek naar een ander slachtoffer om te prikken..................nou ze had er zin in hoor..........haar benen mochten dan out off order zijn............ach ja er was wel meer out off order bij zuster Dia, maar dat mocht de pret niet baten toch????................ineens kwamen er een paar jongere broeders op zuster Dia af gestormd..............ja zeg wat zullen we nou krijgen dacht Dia........ze wouden zuster Dia een prikje geven om wat kalmpjes aan te gaan doen........nou mooi not dacht zuster Dia...........en ze zetten het met haar karretje op sjeesden in de 5de versnelling en.......SCHEUREN MET DIE HAP..................................ZOEFFFFFFFFFFFFFFF ...............ZOEFFFFFFFFFFFFFF.............. Daar ging ze scheurend met gierende remmen door de gangen van het rustige klooster................de broeders zo hard als ze konden.............probeerde de zuster bij te houden, maar tevergeefs..................uit geput lagen de broeders bij te komen van de marathon die ze net achter de rug hadden..........en ineens..........ja hoor daar kwam ze weer aan zoeven......ZOEFFFFFFFFF POINKKKKKKKK..........EN dit keer had zuster dia toch de pech dat één van de broeders haar stoel te pakken had........en hoe?????.......ja , en dan moest je nog oppassen hoor, al lag ze met kar en al languit op de grond............ want ze had de breinaald nog in de handen.......en dan ook nog startklaar................maar een andere broeder zag de sliert van een nog ander stukje punnikwerk uit het karretje steken , hij pakte de sliert en begon als een gek zuster Dia vast te binden met haar eigen punnikwerk........dat is gemeen.....dat is gemeeeeeeeeen.......riep zuster Dia in paniek............eindelijk konden de broeders het kalmerende middel toedienen, en nog geen minuut later viel ze in slaap,.............ze werd naar haar cel gebracht...........ondertussen hadden de zusters wings en wijni het schouwspel kunnen aanzien.....de 2 hadden me toch de slappelach gekregen.......door zuster Dia.........wat een spektakel........wat een spektakel...............ja er gebeurd toch nog wat in zo'n klooster zeg................................ 

Re: de gezusters non...................... [ 20/6/2001 09:24 | *DiaJoLa* ] 
De volgende morgen werd Zuster Dia gewekt door een van die jonge broeders, ze was nog wat suf van het prikje....ze keek in de ogen van de jonge broeder, ze waren hemels blauw! Zuster Dia begon er nog dieper in te kijken want ze herkende die ogen....ze leken op de ogen van een man waar ze vroeger zo verliefd op was geweest....Wie is je vader vroeg Zuster Dia....Nou stamelde de jonge broeder hij is een bekende in de wereld en hij heet Mel Gibson! Zuster Dia kreeg meteen weer een beroerte en werd met kar en al opgeladen op de ambulance richting het ziekenhuis........ 

Re: de gezusters non...................... [ 20/6/2001 11:32 | *Wijnanda* ] 
nou de zusters Dia en wijni er achteraan natuurlijk hé, want o , ze mag nog niet bij ons weggaan hoor, zuster dia, aangekomen in het ziekenhuis, waren ze haar aan reanimeren, en oeffffffff...................gelukkig net op tijd zeg............ze was er weer.........wat een toestand zeg.............maar ze moest natuurlijk wel even verklaren waarvan ze zo schrok.............wat voor een non toch onbegrijpelijk is...............had ze iest gedaan wat een non niet mocht doen ????????................ 

Re: de gezusters non...................... [ 20/6/2001 15:42 | *Raquel* ] 
Nee had ze het maar gedaan...dattum wat een non niet mocht.............zuster dia was ontroostbaar..van verdriet en wroeging.............hemel...riep ze uit...wat ben ik toch een domme non geweest had ik hem nu maar gepakt toen hij in zijn zwembroek in onze achtertuin kwam.....Wie dan vroegen wijnni en wings bezorgd waar die dia het toch over had.....mijn hemel................
HIJ...hem zuchte ze uit.....met een scheve mond nog van de aanval............HIJ slieber....schreeuwde ze bijna.........ach ze kregen medelij met haar.......vertel maar eens je verhaal...lieverd..zeiden de gezusters gezamelijk...en zuster Dia begon te vertellen over haar bijna minnaar die haar kuste jaren geleden...................................................
Er was eens begon ze ....................: 

Re: de gezusters non...................... [ 21/6/2001 01:03 | *Raquel* ] 
Ooit heel lang gelee was zuster Dia aan het zonnen geweest in de achtertuin van het klooster............en daar kwam een leuke vent aangerend in de achtertuin mell gibson op de lvucht voor een horde fans..was bezig met zijn tweede speelfilm...ennne nu ja in nederland........en echt zuster dia sprong geschrokken op............................arf....zei ze met der mond vol tanden................. 

Re: de gezusters non...................... [ 21/6/2001 01:23 | *Raquel* ] 
arf zei ook mell....en hij sotnd daar te smilen met bek vol tanden well sister............en hij kuste haar op der mond en zekreeg ineens een gewaarwording waar ze nog nooit niet mee geconfronteerd was geworden.......hemel..........potverdillikes das lekker zsei zuster dia....en mell grijnsde alleen maar...............ja he............he, come with mee......no zei zuster dia ...i can't, i'am married with god............oh what a pitty......en mell ging ervandoor.zuster dia met spijt en wroeging achterlatend.....dit alles mompelde een diepbedroefde zuster dia..........bijkomend van der beroerde staat........van zijn op dat moment..........de zusters wijnni en wings hadden de tranen in de ogen................en sniften wat af...........zakdoekies derbij ach gotte got mompelde wingsie..doet me denken aan mijn verleden......ach gotte got zuchte ze diep..............
vroeger moets ik eens een brief wegbrengen............OOOOOOOh ik heb gezondigd...............biecht op sliste zuster dia......... Jahaaaaaa biecht op zeizuster wijnni......ze hielden wel van zondige story's.................nou uhm toen ik die brief ging posten toen liep ik tegen een knul aan en wat voor een hij leek op die acteur die engelse toe nu hoe heet die ook weer???????uhmmmmmm denk denk e hoorde het kraken,...hugh euhhhhh grant..........nou ja en we werden plots smoor op mekaar...enne ik heb hem een paar keer ontmoet......enne nu ja...we speelden vaak de wipwap............sja...errug he...........DAT IK DIT NOG MAG MEEMAKEN........RIEP zuster dia uit..................en ze keek spijtig dus je hebt gewipwapt met hem??????ja zie wings.......en hoe was dat........nu beter dan de hele dag bidden dat kna ik je wel zeggen hoor.......nou en toen ze zuster dia ik zoke die verpleger weer op en vraag waar zijn vader woont ik geloof in amerika,...en dan ga ik op zoek....en dan ga ik nog eens wipwappen bedoel ....ongebruikt retour daar doen we niet aan...............gaan we met zijn drieen riep wings uit........jahaaaaaa riep wijnni.......met zijn drieen op naar amerikaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
____________________________________
vervolg is nieuw deel van de nonnen in Amerikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! 

Re: de gezusters non...................... [ 21/6/2001 16:18 | *DiaJoLa* ] 
TE GEK!!!!!!! Woehaaa!!!!!


[ ~*~AnGeL_WinGs~*~ | 1/2/2003 ] 
 


kamerleden deel 3 juist zo hoort het...
  
 
kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 3/6/2001 23:42 | *DiaJoLa* ] 
Tja en zo zagen we er allemaal uit tijdens het barbequen in de tuin, het regende zo hard het was gewoon niet mooi meer! Maar dat mocht de pret niet drukken! 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 3/6/2001 23:44 | *DiaJoLa* ] 
Bedoel natuurlijk zoals de verregende Mel op de achtergrond! 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 4/6/2001 09:51 | rollicky ] 
Het begon op de lachspieren te werken.......eerst geen water en daarna......van alle kanten water.......ze zaten als een stelletje verzopen katten bij elkaar.
Toen het eten op was vroeg robert is er nog hout in de schuur? Dan kunnen we gezellig bij de open haard opdrogen en naborrelen. De heren op een draf naar de schuur en ........ 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 4/6/2001 11:47 | *Wijnni* ] 
kattaklopkattaklopkattaklop.......zo draafde ze de schuur in............ze liepen naar naar de houtstapel en pakte allemaal wat hout.....en kattaklopkattklop....terug het huis in.....de dames ondertussen hadden snel wat dekens gehaald.........wat brrrrrrrrrr wat hadden we het koud, ondanks de droge kleren die we nu aan had, pandoe pakte een grote fles wiskey en gaf iedereen een bel wiskey.........zo daar worden we vanzelf wel weer warm van, en............................... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 4/6/2001 17:22 | Pandoe-Sermo ] 
iedereen dronk zich warm en warmden zich ook nog aan het houtvuur........ Sermo had het koud, want hij drinkt niet......... schoof onder de dekens en trok z'n kleren uit , want hij wilde niet voor iedereen uit de kleren gaan , ook al was ie naturist.......... je weet het maar nooit met dit gezelschap......... na een tijd dekengehobbel kon ie zich uitstrekken en zei "trusten allemaal", waarop de anderen zeiden..... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 5/6/2001 19:33 | rollicky ] 
Gassie pandoe je klappertand van de kou.........straks wordt je nog ziek.......er werd onmiddellijk actie ondernomen, de lege flessen werden verzameld met de kurken erbij. Die werden gevuld met warm water, goed afgesloten en gewikkeld in droogdoeken....en werden rondom pandoe neergelegd zodat hij weer wat op temperatuur kon komen........en toen........ 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 00:14 | *DiaJoLa* ] 
Begon de zon te schijnen!!!! Echt waar dus alles weer naar buiten! Iedereen ging lekker in het zonnetje zitten drogen! Heerlijk, enkele natte kleding stukken werden uitgetrokken, jofele muziek op de achtergrond! Nou het werd me toch een gezellige bende daar in het studenten tuintje! Plotseling......... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 00:55 | *Wijnni* ] 
begon iedereen er een beetje genoeg van te krijgen dat iedereen met zijn kont in het gras lag, ....dus werd het bankstel naar buiten gesleept en toen maar de hele huisraad.......nou das gezellig, lekker met zijn alle buiten vertoeven zeg......en wie kwam daar opeens langs................? Het was................ 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 01:27 | AnGeLWinGs ] 
NOu ???wie dan????????????zucht inene stoppen ze met schrijven en een ander zit met de gebakken peren ik weet toch niet wie er langs kwam???oooooh ik was terbij???zeker aan het ksutten met hughie...ach ja..zucht......nu er kwam iemand aan???wie zou dat nu zijn?????????????hemeltje leif????iemand met een grote plu in de hand..en oranje keldij aan....jemig het is toch niet waar zekers..ja hoor het is.............




MAXIMAAAAAAAAA...ze was de weg kwijtgeraakt na aanvaring met alex..........oh sory hoofdlettergevoelig die man Alex..........eerste ruzie ach ja moet kunnen en MAXIMA vroeg de weg naar huis trug....................... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 11:15 | *DiaJoLa* ] 
Tja het verhaal moet natuurlijk wel blijven lopen!!!!


Wie kwam er toen langs........ 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 01:15 | *DiaJoLa* ] 
de huisbaas!!!! Schrikken joh!!! Want hu alle meubeltjes buiten stonden kon je binnen precies zien waar de trope onder geduwd werd....en waar nooit een sopje over was gehaald!! Jakkes wie gooide er eigenlijk zijn broodkorstjes onder de bank????? Nou de huisbaas werd me toch laaiend!!!! Nou ja dachten de meiden de meubeltjes staan nu toch buiten dan gooien we de tuinslang maar effe naar binnen! Zo gezegd zo gedaan! En toen........ 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 01:36 | AnGeLWinGs ] 
Ja en ook nog es de huisbaas op de stoep nu maxima beloonde ons trijkelijk natuurlijk omdat we haar de weg naar huis vertelden en robert en wiltc brachten haar trug naar huize paleis soestdijk ofzo???waar ze logeert in afwachting op wat er komen gaat...ach ja...zucht...........dus huisbaas blij en wij weer barbequemoney.........jippieeeeeeeeeeeeeee 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 11:17 | *DiaJoLa* ] 
Onder tussen werdt het huis wel gevuld met water want de tuinslang lag nog binnen!!!! 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 21:00 | *Wijnni* ] 
wijni en dia lieoen naar binnen, ze keken elkaar aan en kregen beide hetzelfde idee, en roepen keihard tegelijk.......JA LEUK WE MAKEN ER EEN WATERBALLET VAN............. nog geen moment later had wijni en dia de borstels om hun voeten gebonden, om zo schaatsen door het huis te glijden, op het moment dat wings binnen kwam, kreeg die ineens het idee om een waterglijbaan te maken van de trap.......nou was dat in een mum van tijd klaar, nou met zijn drieen zaten ze boven aan de trap.....en dan .......1.........2.......... DRIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE........ ARHGGGGGGGGGGGGGGGGG, VOILA NAAR BENEDEN...........de meiden lagen helemaal in een deuk, alleen al hoe ze neerknalde op de grond, tja het was natuurlijk niet zo diep al een zwembad natuurlijk, maar de lol was er werkelijk niet minder om, dus.................... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 6/6/2001 22:57 | *DiaJoLa* ] 
Mel Hugh en Patrick kwamen binnen om te kijken of er nog wat te drinken was....ze keken naar de drie meiden daarna keken ze elkaar aan tri=okken hun schouders op en dacht what de hell! En heb ze gingen mee doen op de provisorische trapglijbaan! En een lol dat ze hadden met hun zessen!!!! De anderen hoorde het kabaal en kwamen binnen eens kijken........... 

Re: kamerleden........................deel3!!!!!!!!!!!! [ 8/6/2001 02:42 | AnGeLWinGs ] 
NU ja na al die lol moest er schoongemaakt worden ....dus wiltc de haarfohnen uit de kamers gepikt...en iedereen met fohn in hand , 1,2,3 op de knie zei wiltc.....dus iedereen op de knieen op de grond druk aan het fohnen...dat duurde ff..hoor...jemig die van wings vloog in de fik....stinken die fohn...gatverdillekes....zeiden ze dus wings mocht gelukkig niet meer meedoen...maar zat wel zonder fohn.....nu ja ze ging mar een pot koffie zetten voor de fohners......vandaag was er weer een nieuw kamerlid bijgekomen......sppiritus noemde hij zichzelf....was verslaafd aan de spiritus...dus waar ze nu ramen mee schoon moetsen maken wisten ze oook niet maar goed niet dat dat zo vaak gebeurde hoor..........bedoel dat doen kamerbewoners eigenlijk nooit ramen wassen..behalve wijnni dan........dus spiritus kwam behoorlijk lazerus de trap afstruinen.....kadoenk....hoorden ze stoote zijn hoofd tegen de trapleuning...hoe dat kon???nou gewoon hij liep op zijn knieen de trap af had gehoord 1,2,3, op de knie Wist hij veel waarom...maar hij luisterde goed......alleen ja dat hij zijn kop stote zo...ja datken gebeuren......
dus spiritus kwam binnen op sokken die meteen drijfnat werden.....jekkes ssssszzzeeggggggg wassssssdatnou????????sliste hij.....ja jemig zeg...begon wijnni te foeteren.....heb je nu alweer aan de spiritus gezeten??????WWWWWWiiiiie ikkkeeee???vroeg hij dom......;0)
Nee de buurman zei wijnni....jemig zeg..ze rook aan zijn asem en zei jekkes zeg....wel dus....spiritus.............. 

En hier eindigt het geweldige verhaal

Zomaar ineens...is men het zat heeft men er genoeg van,....
men trouwde om en om...en was happy..zomaar...
zoals het leven gaan kan...

vreemd maar zo verloopt het leven nu eenmaal...
men sticht een gezin en that's it?

GrTzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
~*~AngelWings~*~
AngelWings
AngelWings
~*~AngelWings~*~


Aantal berichten : 840
Leeftijd : 57
Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven
Humor : JAH!
Angel Wings : 17704
Reputatie : 0
Registration date : 11-03-08

Nonnevotters en nog meer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nonnevotters en nog meer   Nonnevotters en nog meer Empty19/8/2013, 22:30

kamerleden deel 2 jawel...een vervolg op het spannende verhaal.
  
 
Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 02:08 | AnGeLWinGs ] 
oke wings in zwijm....dus hugh vangt haar op........arfffffffffff...............en nu gaat me naar huis want wings dee net of ze nog in zwijm lag enne nu ja hij moets haar naar huis tillen..en nu ja lei haar op der bed in der kamertjeeeeeeeeeeeeee...............en toen............en toen..........ksutte hij haaaaaaar............ZUCHT eindelijk.................... 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 02:36 | Pandoe-Sermo ] 
Nu kon ze haar ogen openen... ze is toch wakker gekuts........ Onmiddellijk maakte ze rare geluiden waar (hoe heet ie alweer?) op af kwam en haar opnieuw ksutte......... wings weer in zwijn, tuurlijk........... dat ging zo een paar keer door toen (hoe heet ie alweer?) er genoeg van kreeg en.............. 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 07:46 | rollicky ] 
naar adem snakte (hij was tenslotte astmatisch), zei hij.....hijg hijg hijg......hier is je beurs, die was je verloren.
En toen...... 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 08:09 | happyme ] 
maakten paparazzi een foto van het geksut en plaatsten ze op het internet.. dus was wings superberoemd en kwam ook Mel even langs om te kijken of de verkering met Hugh al uit was.. 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 09:01 | Pandoe-Sermo ] 
Niet dus........ en Mel kijkt met steelse blikken naar het stel........... Ziet hoe wings (die hoe heet hij ook alweer?) ksut uit dankbaarheid omdat ie haar de geldbuidel terug gaf.......... terwijl Mel denkt: Zakkeroller..! en verwijdert zich teleurgesteld. Maar wie komt ie tegen.....? 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 10:48 | AnGeLWinGs ] 
Ja wat dacht je op school...Diajo;a natuurlijk!Ze had een paar dagen gespijbeld....(ook van de clubs???) maar ja moets toch terug naar school...dus ja daar liep ze hem tegen het lijf, alweer en staarde vervolgens mell weer zoooooo diep in zijn ogen dat hij haar per ongeluk ook ksutte...................nou dat was wat midden op het schoolplein..............jemig..........nu dus ze gingen nu met mekaar.....en dat vonden de kamerleden allemaal best leuk dat diajola eindelijk de knul van der dromen gevonden had...............Diajola ook natuurlijk...................en nu ja dat robert met een zekere naomi campbell thuiskwam ach ja hij was alz o verliefd he.....de laatste tijd......dus hij had het eindelijk gedurfd haar uit te vragen en ze dee het ook nog...?! Dus de lente begon goed bij de kamerbewoners...........oke douches e.d werden vaker gedeeld en ja die nieuwkomers moesten zich ook bemoeien met hun aandeel in het huishouden...ook hun haren uit de wasbak vissen....of de plee schrobben....voor vertrek............. 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 13:07 | *Wijnni* ] 
en ach wat maakte het allemaal uit, ze waren allemaal zo happy, en alleen dat al was een genot om te zien..........toen op een avond ineens Dia van de trap kwam rennen .....hé ze stond toch onder de douche????? ze had haar badslippers, badjas, en een handoek om haar hoofd en in haar handen een hele grote borstel.........er is geen water meer, wie heeft dat gedaan?????WILTC???????......Maar Wiltc keek van schrik op............nee hoor ik niet, echt niet................? maar niemand geloofde Wiltc natuurlijk...........tja dat heb je ervan hé, met al die geintjes die hij had geflikt........maar Wiltc had het dus echt niet gedaan............Robert kwam de trap af en begon ook al te zeuren over dat er geen water was,............... nou het was dus serieus!!!!!!! iedereen balen zeg....geen water........... en nu..............allemaal primitief doen, zo zonder water, het leek wel of we aan het kamperen waren, midden in de woonkamer en dat bracht wijni op een idee, ze liep naar ................................................. 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 13:36 | Pandoe-Sermo ] 
.........liep naar het dressoir.. Hallde er een grote fles Body-Lotion uit van de Body Schop en begon er Robert mee in te smeren....... daarna wiltc en toen zichzelf....... Alle drie stonken ze nu naar Body-geur......... Hoe heet ie ook alweer?) werd er wat wild van en met zijn ksutmondje werd iedereen geksut door hem..... dat vonden ze allemaal fijn waarna ze haastig naar hun kamers gingen om............ 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 15:39 | *DiaJoLa* ] 
weet ik veel te doen. plots ging de deurbel DING DONG!
Wijnie rende naar de deur....ze opende de deur. De waterleiding mevrouw, het spijt ons dat u geen water heeft....plots stopte hij met praten want Wijnie zakte van zwijm in elkaar! Want die kerel van de waterleiding was niemand minder dan patrick Swayze!!! Hij hielp Wijnie weer op haar pootjes en hielp haar naar de keuken te lopen.................. 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 16:33 | *Wijnni* ] 
WHOEHAHAHHAHAHHAAHAAAAAAAA
tingeling wat een lekker ding......zucht....... nou in zwijm is nog zachtjes uitgedrukt........maar goed....anders dwalen we af hé..............ja want wijni kon ook niet meer normaal lopen , helemaal in katzwijm, Dia moest erbij komen om te vertellen wat er nu met die waterleiding aan de hand was, want wijni kon geen pap meer zeggen, ze leek wel gehypnotiseerd....ondertussen in de huiskamer........ 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 21:49 | *DiaJoLa* ] 
tja die was afgesloten want daar lag of zat Wingsie met haar Hughie! Dus wat er in de huiskamer gebeurde moet Winsie maar vertellen! En de keuken werd ook afgebakend voor Patje en Wijni, nou ja Mellie en Dia maar naar de badkamer! Dus alle andere kamer bewoners gingen maar een terrasje zoeken want die wisten het ook niet meer! 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 22:46 | *Wijnni* ] 
nee dus gingen ze op het terras mensen kijken......haahhaaha.....dat was leuk zeg.......er kwamen van die muziekanten en van die mimegevallen....en mensen die dachten dat ze konden dingesen en komiekengevallen......en wat er dan allemaal voorbij liep....nou zeg alleen dat al......was al om je te bescheuren......, het was er zo verschrikkelijk gezellig zo met die hele groep dat.................... 

Re: Kamerleden....................deel 2 [ 3/6/2001 22:35 | AnGeLWinGs ] 
gelukkgi scheen de zon nog dus dat was geen probleem maar uhm ...ze wilden toch wel es trug naar huis op een gegeven momente al die pilsjes en de warme zon...dee ok geen goed...dus headeaches...enzo....schommelden waggelend veel lol weer naar huis toe...Om te merken dat de waterleiding zich als van natura weer had hersteld...en robert met naomi een geweldige barbeque feestje had georganiseerd...en wings het vlees marineerd en de sausjes maakte...wynni de sallades....en dia...............Dia dee.............uhmmmmmmmm........dekte de tafels en vouwde de servetjes in de vorm van een olifantje.......erg leuk en smakelijk om te zien ze dee allemaal kaarsjes aan...en toen alles klaar was om te beginnen begon het te regenen!!!!!!!!!!!Echt nederland he................maar weer of geen weer...ze zouden barbequeen...........dus paraplus erbij parasolle geleend van buren heinden ver............en het feest kon beginne...robert op zijn gitaar aan het spelen mol of kintiiiiiiiiiiiiirrreeee all mistralwliiiininfortheseeeeeeeeeeeeeebyedesireeeeeeeisalwaysstobeeeeeeeheeheeeeeehihiheeeeeeeeeeeeeeee.......zoiets dan weet ik veel zo zing ik hem altijd.....nu dat was leuk de druppels hingen aan neuzen....en oogwimperen.........en lipsticks werden afgelebberd...door dorstige natte manneveregende lippe...........arfffffffffffffjessssssssss......en nu edith nog ....die was op zoke naar een blonde fries...die met haar op vakantie zou gaan dit jjaar of zou ze hem nou ontmoeten op vakantie dit jjaar???dus edith zat wat simmen daaro......zo van k'wileenman.......mopperdemopper...schootniet op zo daar in de regen he......bedoel doe iets dan????zoek in fotoalbums offe in clubleden bestanden van de school waarop zij zaten............


[ ~*~AnGeL_WinGs~*~ | 1/2/2003 ] 
 


Kamerleden
  
 
Kamerleden [ 29/5/2001 09:18 | AnGeLWinGs ] 
In een groot oud landhuis woonden een stel studenten saam, het huis had wel 20 kamers en in elke kamer woonde een student.... het was heel erg gezellig en ze hadden veel lol saam maar ook veel ellende hoor...jemig ze maakten wat mee met elkaar........ze vertelden elkaar alles en de een was verliefd en de ander ongelukkig en dan weer een ander prettig gestoord......nu ja......het bleef spannend.....dia woonde op de zolder van het huis een donker hokkie..maar erg gezellig met allemaal lappe stof aan de muren gedrapeerd...en nu ja een hoop zooi maar dat hoort bij het studentenleven......dia kon goed hare knippen en knipte van alle studenten het haar...ook van robert die een verdieping lager woonde...(het huis had vier verdiepingen en een grote tuin met een oude boomgaard....)Robert was net bij dia om zijn haren te laten kortwieken toen ze een kabaal hoorden beneden......Sjit wat is er aan de hand vroeg robert zich hardop af.....Zou het nie weten zei dia laconiek.....kom we gaan ff kijken.........en beneden in de keuken stond wynni die mopperde en foeterde op richard...wat heb je er een zooi van gemaakt zeg...verdomme.....je zou de keuken schoonmaken...het is nu jouw beurt...en moet je es zien je maakt het nog erger dan het al is.......
richard stond erbij van nou ja zeg...wat maakt het uit ik woon op kamers.......maar wynni was woest...ze was net uitgegleden over ene bananeschil.....en was zich een buil gevallen.....dus richard kreeg de afwasborstel naar zijn kop gegooid......kom nou zeg...opeens klonk er kattegejank vanuit de kamer ernaast....
Sermo was bezig met zijn yoga oefeningen en zat mee te jegelen op de muziek...hij was een oudere student............die er nogal wat jaren over dee om school eens af te sluiten...veel vaaart zette hij der niet meer in......
Farida kwma de hoek om stormen en gooide der tas in een hoek en plofte neer in een stoel...aan tafel....emig zei ze ik durf nie meer naar me kamer...hooor....mens ik schrok me rot....vorige week hebben we wat rare dingen uitgehaald en ik hoorde gistere geklop op me deur...woehaaaaaaaaaaaa....eng man....ja glaasje draaien ik weet dat het niet goed was maar ja die kennis van mij vroeg of ik iwst hoe het moets en nu ja dat wist ik....maar der hantg zo'n rare sfeer....en eergistere donderde er een glas zo van het plancet naar benee...opeens...mens ik durf ech nie meer hoor he....ze gooide der vlechten over der schouders en zuchte diep....oh zei robert ik ga wel ff mee kijken.....oke...zei ze kwiek,,,,en saam liepen ze de trap op om er evene later saam gillend vanaf te komen...jemig wat is er aan de hand hijgde dia......Lijkbleek stonden ze daar in de keuken met ahangende schouders.....hemel zei robert..........er stond een .......................... 

Re: Kamerleden [ 29/5/2001 09:39 | *DiaJoLa* ] 
Spook!!!! Och riep dia uit laten we die eens effe gaan wegjagen! Ik heb al een idee wie dat is hoor! Dia voor de duvel nie bang (nou ja?????) rende de trap op met het zooitje achter haar aan en maakte de deur heel zachtjes open en riep tegenlijk keihard: WILTC KOM ALS DE GORE POTEN ZO SNEL ALS JE NOG DURFT ONDER DAT LAKEN VANDAAN!!!!!! Wilt schrok zich een hoedje en rende voor zijn leven de trap af! Zie je wel zei dia, het was gewoon wiltc die gewoon effe wilde kijken hoe dit studentenhuis reagert op spoken! Iedereen stond effe op zijn neus te kijken en daarna schatterden ze het uit! Nou zei dia Robert ik heb geen zin om je koppie nu verder te knippen je wacht maar vooor de rest tot morgen! Robert zuchte diep....tja als dia dat zei dan had je dikke pech en kon je sanniken zoveel je wilde met het gevolg dat je nog eens een week kon wachten, dus hield hij zijn mond zette een petje op want voor de echte kapper had hij echt geen centen....Zo en wat eten we vanavond??? Riep farida uit! Nou eens effe kiijken ik heb nog 2,30 en ik nog 1,50, en ik nog 4,25....tjonge jonge zeg wat een armoede weer! riep farida uit. Wat hebben we nog in de koelkast vroeg wings.....effe kijken zei richard......allemaal harig spul zei richard, het loopt al bijna de koelkast uit! Jakkes zei robert gooi d koelkast maar dicht....dat zien we de volgende week dan wel weer, niks riep wynie uit het is Richards beurt om de keuken op te ruimen dus hij maakt de koelkast schoon!!!!
Richard keek beteuterd op zijn neus, nou dan doe ik dat maar dacht hij. Dat wordt dus cornflakes zonder melk eten vanavond.........Terwijl iedereen een kommetje droog cornflakes zat te eten was richard de koelkast aan het "schoonmaken"....................... 

Re: Kamerleden [ 29/5/2001 17:10 | *Wijnni* ] 
verdarrie zeg, zitten we hier als een stel armoedzaaiers cornflakes te eten , nou we hebben fl 4.25, okee, zei wijni geef maar ik weet wel iets, en ze liep naar buiten toe en kwam even later terug, en liep direct naar de keuken, binnen het half uur rook het hele huis naar pannenkoeken, zo dat is lekker en goedkoop en er is genoeg voor iedereen,
behalve voor richard, want die was nog steeds aan het schoonmaken, terwijl Wiltc zijn laken aan het vermaken was om er uit te kunnen zien als een echt spook, hij kreeg de smaak te pakken en borduurde een levensgrote schorpioen op zijn laken,....gnagnagna...nou dan zullen wel schrikken de volgende keer hoor....gnagnagna.....daar kwam Evita binnen met allemaal kaarten, ze wist nooit met welk kaartspel ze moest beginnen, ze had er ook zoveel, het was ook allemaal zo boeiend voor haar, maar Farida ging even in haar kristallen bol kijken om welke kaarten ze deze keer moest nemen, en Robert er eens scheppend over ging nadenken, en ineens werd het huis weer opgeschrikt........KLAN, BANG, BOEMEL,WENG....... wie was er nu weer aan de boemel? het geluid kwam van de 2de verdieping, het kwam van Wings haar kamer, iedereen rende naar boven.......o jee wat had wings nu weer uitgehaald?........haar kamer was een enorme puinzooi als of er een bom was ontploft.............Wings haar haar stond recht omhoog en haar gezicht was helemaal zwart........zelfs Pandoe kwam kijken, ............Nou wings wat heb je nu gedaan??????????...........Wings kreeg toch de slappe lach............maar ja als die begon te lachen stak ze gelijk iedereen aan..............ze wees met haar vinger naar het raam......ze kon niet meer uit haar woorden komen........iedereen liep ook naar het raam toe, want ze wouden nu toch wel weten wat er nu allemaal was..............ze..................... 

Re: Kamerleden [ 29/5/2001 22:29 | AnGeLWinGs ] 
(zet ze me voor het blok...sjit)
uhm nou uhm wings had uhm .....(???wat gedaan???arffff)
NOU ze had er pc aangesloten op der tv en nu was de tv ontploft...dus dat was balen...geen internet meer en geen tv....jemig....en geen geld tuurlijk
der laatste 50 cent was op aande pannekoeken...........sjit....maar wings kon altijd lachen bij dat soort dingen wat er ook gebeurde....gewoon blijven lachen....dus nu ja wings in bad..hehe hoefde ze niet af te wassen wat een mazzel...Hoezo positief blijven denken....dus na een half uur heerlijk bepoeder en ingesmeerd met heerlijk geurende olieen en een lekker parfummetje op....ja daar had wingsie veel van ...als wings langskwam was het een en al parfum lucht maar wel lekkere....dat gunde ze zichzelf wel hoor....dure luchtjes......ze droogde der lange donkerbruine lokken met der haarfohn die ineens in de fik vloog...ook al af dat ding na ja gelukkig had robert der nog een dus huppekee...snel ff gejat hij zat toch beneden scheppend te denken met farida aan de keukentafel terwijl king nog steeds bezig was om de keuken een goede beurt te geven...ja want wynni had gezien dat ie het weer niet goed had gedaan dus dat moest over......ondertussen was wiltc effe bezig met wings der pc...want ja ze moets internette he...ze hadden niet voor niets een kabel per maand....dus dat moets eruit gehaald worden alle pc's in huis die ze vreemd genoeg allemaal hadden dus ach ja als ze weer eens niets te eten hadden kwam dat omdat er weer een spel was aangeschaft of een onderdeeltje zus ofzo...na ja...ze waren nogal pc verslaafden daar in dat studentenhuis...dus wiltc pruts pruts...en ach het ging al aardig de goede kant op......maar niet snel genoeg naar wings der zin...ze kon het niet aanzien dat langzame gepruts met die pc's altijd dat moest het gewoonweg doen en anders....erfhdyfhfdcvncihcuiyfe ....dan was ze nogal snel geiiriet.........Dus wiltc zei op een gegeven moment wings ga wat doen ik krijg de zenuwe van je....dus wings pakt der gitaar en gaat wat pingele..spele kon ze niet ze niet heus maar pingelen erg goed...allerlei zelfbedachte wijsjes...heel mooi...dus op een gegeven moment lag wiltc te slapen achter wings der pc....na ja zeg..dus wings....tik tik...op zijn schouder...Ja hallo....zou je niet es wakker worden???het is bijna negen uur en ik moet hetnet op hoor.....huh ja zei wiltc.....weet je wat ga jij maar tekenen wings.....dan ben je ook rustig en val ik niet in slaap...oke zei wings..........en pakte der tekendoos...een hele grote tekendoos....zo wat een knoepert!!!daar zat ook van alles in...gummetjes....die ze never nooit niet gebruikte, maar ja je wist maar nooit he....en een stuk of wat gewone pennen....vooral zwart...gaaf om een pentekening te maken...balblabla.......................Opeens gestamp op de trap overdreven gewoon...He, riep wings verstoord uit wat mot dat die herrie????jemig kon je nu nooit es rustig tekenen????daar stond een boze king in de deuropening...ik ga nu slapen ben zo kapot die wynni he....jemig...moets alles zo perfekt schoon maken...baal als een stekker...ja king dan moet je maar eens echt goed schoonmaken sorry hoor maar je slaat je slag wel....franse slag bedoel ik....zucht....wings keek naar der tekening...zo van mieter nu maar op ik ben bezig.....maar king wilde zich bemoeien met de pc ...en wiltc raakte in gesprek met king......jemig jongens.................zuchte wings............die tekening was net zo mooi en nu gingen hun hier een beetje......................oke zei king ik ga al...trusten....ja toedeloe....zie wings narrig..................en wiltc werkte rustig door achter pc...en wings vroeg wilk je wat drinken wilt?????????? ja! zei wilt.......
wings wachte af wat dan maar nee hoor nix...........wat dan???vroeg ze ongeduldig...zeg jij maar.......zei wilt.........................
thee???vroeg wings????............
nee..............zei wilt
wat dan???............kweenie...zei wilt
Wat wil jij drinken dahaaaaaaannnnn!!!! vroeg wings geiriet.......................doe maar wat...........zei wilt...................zucht..............zei wings en ze liep de trap af naar benee....om water te pakken en er wat peper in te doen........zo dat zal hem leren dacht wings nog...op de trap kwam ze dia tegen......jemig dia wat heb je nu gedaan?????????proeste wings..............dia had der haar in vier kleuren geverfd.........arfffffffffff...zei wings............... 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 00:46 | *Wijnni* ] 
ga je naar een punk festival?????? vroeg wings geintreseert.....nou ja......nee kom net van de kapper af, vind je het niet geweldig??????
Jaaaaahaaaaaaaa zei wings, met grote vraagtekens in haar ogen............maar ik moet nu toch wel nu een glaasje water gaan halen voor Wiltc.............Wings loopt proesten naar de keuken, en komt in een blinkende keuken terecht, en denkt van ow ow ow, voorzichtig naar binnen lopen en niiets vies maken anders moet ik net als king van wijni gaan schoonmaken, neeeeeeeeee, ondertussen loopt Dia naar boven en loopt Wiltc tegen het lijf, Wiltc kijkt Dia met verbaasde ogen aan, en ineens...............AAAAAAAAAAAHHHHHHGGGGG.....waar heb je nu weer, Dia schrikt zo erg van Wiltc zijn reactie, ze vliegt naar haar bendebn en begint te huilen, Iedereen kijkt Dia met verbaasde ogen aan, maar Dia vond het helemaal niet mooi, het was een foutje, nou dat kan toch??????????? Robert ging troostend naast Dia zitten en Farida pakte meteen een verfje, nou zullen we er eens even ingooien, nou met een half uurtje zag Dia er weer wonderschoon uit, En Dia ziet dat Wiltc naar beneden komen en................. 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 15:03 | *DiaJoLa* ] 
En grijpt hem bij zijn haren en sleurt hem naar een stoel zo jij zult er van lusten hoor!!!! Mij zo voor gek te zetten ze smeerde 6 kleuren verf in zijn haar en tatatatatatatatatataaaaaaaaaaaa Wil zag eruit!!!!!!!! Iedereen liep te proesten van gekkigheid door het huis heen!!!!! Wil prachtig proooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeessssssssssssstttttt te sermo uit!!!!!! 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 15:22 | rollicky ] 
Plotseling viel het licht uit, de stoppen waren doorgeslagen en zie.........het was lichtgevende verf waarmee Wil ingesmeerd was, toen lag iedereen helemaal in een deuk....want zo was de nijverheid van Wil (met zijn spooklaken) overbodig op dat moment.
Ze rolden over elkaar heen van het lachen maar Wil...... 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 20:31 | *Wijnni* ] 
whahahahaha, het probleem van energie kosten was even tijdelijk opgelost, want Wiltc gaf zoveel licht, zodat iedereen rustig een boek ofzo kon lezen........achhhhhhhh....en die Wiltc, die had het niet meer, hij wou juist de mensen bang maken met zijn laken, ja nu is het wel genoeg geweest hoor, zei Wiltc, okee, ik heb geboet, maar wacht maar.........gnagnagna.......ik zal jullie krijgen en hij liep naar zijn kamer toe,...........ondertussen zat iedereen gezellig aan de koffie en thee toen................. 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 22:33 | AnGeLWinGs ] 
Wiltc waste snel zijn ragebol uit en bedacht een plan...midden in de nacht zette hij zijn bassgitaar keihard aan...dus iedereen die net een uur te bed lag na internet schrokken zich rot...............dus iedereen op de gang...wings met der teddybeer in der arm...dia met der hare in de lucht....robert met zoembalippe van de slaap.....farida met een maskertje op van klei....wynni met krulspelde (wibra aanbieding sponskrullers....1,50)...en nu ja richard sliep overal door heen na zijn keukenschrob die dag...............dus iedereen voor de deur van wilt roepen pleasse genade...nu na een half uur streek wilt over izjn hart...oke maar willen jullie dat nooit weer doen???oke...zeg genade...dus iedereen braaf voor de deur GENADE....oke amen zei wilt en zette installatie op zero en iedereen kon naar bed....s'morgens ging de wekker al vroeg af helaas school begint vroeg....en nu ja king sliep zoals gewoonlijk door de wekker heen.....en dia draaide zich nog es om...farida zat aan tafel met koffie en peuk gauw der proefwerk door te nemen en der nagels op te kauwen......
enw ings liep maar te kwekken de hele tijd door...sermoe bromde hou es op joh je lijkt wel zo'n merel gets...hij was een beetje chaggie met dat droge brood op de plank....en robert zat met ragebol aan tafel te dromen....en wings zong langs hem heen.............keihard..........'K LIG OP MIJN KUSSE STIL TE DROMEEEEE'
robert grijnsde maar wat hij was verliefd op een grietje uit zijn klas.....na ja zeg....zei farida ...wings toe pest hem niet zo....Ik pest niet zei wings ik vin het geweldig....................verliefdheid...ach ja de heugd he...?!;0)............dus op naar school dia nog net op tijd uit bed getrommeld ....wilt die weer kruimels maakte bij het roosteren van zijn brood....................en king die als laatste opstond met dikke slaapogen..........wynni was al weg die moest vroeg op.... 

Re: Kamerleden [ 30/5/2001 22:49 | *Wijnni* ] 
ja er moest natuurlijk brood op de plank komen hé, en om nu weer pannekoeken te eten.....nee......wordt zo eenzijdig.......dus ging ze als afwasser in een pizzarestaurant werken..........nou ja beter iets dan niets...........pandoe was immers ook al de deur uit, en ging op zoek naar een plekkie in het bos....daar was hij één met de natuur....heerlijk relaxed..........robert die zijn schooltas met zijn spullen al klaar, pakte de fiets om naar school te gaan.......zoeffffffffffff......wat kon die hard fietsen zeg............tja, wat verliefdheid allemaal niet doet............King was inmiddels weer in slaap gevallen op de bank, die was nog steeds moe van de schoonmaak, terwijl ................... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 00:16 | AnGeLWinGs ] 
Wings met der bromfiets die gewoon een fiets was naar haar school bromde.....broemmmmmmmmm zei wings ...........breeeeoooooooooemmmeeeemm.........en daar ging ze supersnel naar school scheelde weer tijd als je scheppend dacht vond ze...farida nam de benewagen naar school...zware heuptas om...klos sjok...en nu ja dia was toch al te laat dus die ging maar helemaal niet vandaag... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 01:34 | *DiaJoLa* ] 
Jeps Dia ging lekker op het balkonnetje zitten dromen over haar favorite acteur! droom droom droom droom droom droom droom droom..........De rest kwam laat in de middag weer thuis, onder tussen had k.Richard de hele keuken weer overhoop gehaald! Terwijl Dia zat te dromen....... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 01:53 | AnGeLWinGs ] 
Natuurlijk weer over die knul op haar school...mell...heet hij...lekker ding hoor daar niet van, maar ze durfde niet meer naar school toe...ze had toch zo'n blunder begaan met die gast...ze was tegen hem aan geknald en hij was bovenop der gevallen...arghhhhhhhhhhh..en ze had hem wel vijf minuten in zijn prachtige blauwe ogen gekeken...........AAAAARFFFF(ja zelfs ik als ik eraan denk........arrrrrrffffff) nu ja en dat was hem niet ontgaan tuurlijk.......en nu dacht ze dat hij dacht dat zij dacht dat ze hem wel kon versieren en ze schaamde zich rot.......................nu ja en king kreeg op zijn mieter van wynni................arme king hij kon het niet laten..wilde niet opruimen gewoon....wilde trouwen en dan die vrouw laten sloven...na ja meiden waren niet gek tuurlijk...dus ehm....na ja............... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 09:35 | rollicky ] 
ze staken de hoofden bijeen (de meiden) en besloten om alles beter te laten verlopen door middel van huisregels op te stellen en een rooster.
Een rooster??????Ja, een werkrooster zodat iedereen aan de beurt komt om de dingen te doen die nodig zijn. Want zo wordt het een puinhoop.
Ja maar.......niet iedereen kan koken of uh.....en zo zaten ze een tijdje te debatteren.
Op het laatst.....PING......het idee was geboren....
's avonds zouden ze, wanneer iedereen aanwezig was, dit bespreken met de alle bewoners. Dan konden die aangeven wat ze absoluut niet kunnen. Willen komt niet ter sprake, met zoveel bewoners is het een 'heilig' moeten als we gezond willen blijven, dus..... 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 00:12 | AnGeLWinGs ] 
(Hier spreekt een erkend kamerbewoner...hahahaha lol.........ken het roostersysteem heb er ooit zelf een gemaakt...leuk was dat ............minder voor bepaalde..........;0) 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 10:04 | *Wijnni* ] 
toen s,avonds iedereen bij elkaar zat, voerde ze hun plan, maar ja wat had je ook anders verwacht, iedereen begint natuurlijk ook door elkaar te kleppen, en allen hadden hun mening, die kon dit niet, en die wou dat niet......zucht.......nou zo komen we natuurlijk nergen hé.................dus ineens gooit King met zijn vuist op tafel,....BAMMMMMMMMM.......ja poeh hee was dat effe schrikken, hij vond dat schoonmaakrooster een heel goed plan, ...........ja haha.....vind je het gek, hij wel ...................... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 15:34 | *DiaJoLa* ] 
Nou er kwam een rooster, iedereen moest om de beurt boodschappen doen en van die boodschappen zorgen dat er een week lang eten op tafel kwam, de volgende moest een week lang het huis poetsen, de ander moest een week lang de badkamer en toilet poetsen, en weer een ander moest een week lang de vuilnis door het huis ophalen en op tijd aan de straat zetten, degene die niets hoefde te doen, want ik ben de tel kwijt, geloof dat we meer bewoners als klusjes hebben,m maar goed die konden uitrusten totdat zei hun taak kregen, zodat er weer een ander een week lang op zijn gat kon gaan zitten luieren.

Nou heb er een hard hoofd in of dit rooster gaat werken, maar goed er moest echt iets gebeuren, want als je de voordeur open trok, dan rook je al door het hele huis een plantaardig-onaardig luchtje............ 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 15:45 | rollicky ] 
Maar eigenlijk moet iedereen wat doen, ook degenen die vrij van corvee zijn, dus......die moeten dan in de gaten houden of alles gebeurt zoals afgesproken. Zo is de goede gang van zaken gewaarborgd.
Dus om te beginnen werd het huis goed gelucht, zodat alle vieze luchtjes de kans kregen te ontsnappen.......iedereen stroopte de mouwen op en ze gingen aan de slag. Een enkele zwartkijker had er helemaal geen fiducie in dat het allemaal zou lukken, maar als je zo negatief al begint komt er nooit iets van de grond zei......robert, laten we ons een gezellig huis scheppen waar het goed toeven is en.... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 15:55 | *DiaJoLa* ] 
Nou Robert onderbrak Dia hem, komt dat goed uit! Ik heb net een schepje bij de vuilnis van de buren gevonden! Alsjeblieft! Schep maar raak! En Dia duwde het schepje in de handen van een verbaasde Robert! 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 19:40 | *Wijnni* ] 
nou wat heb ik nu aan mijn been hangen..........wat moet ik nu met die schep???????
Nou eh.....wat dacht je van scheppen.....dan zie ik weer eens een ander gezicht van je ipv dat verliefde gezicht .............ik ben niet verliefd zei Robert,.............nee hoor!!!!!!!.................. 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 20:25 | *DiaJoLa* ] 
Nee, jij niet verliefd riep Dia uit! Ik zag je gisteren anders aardig achter een meisie aanrennen in de kantine op school! Toen ze haar boeken liet vallen, raapte jij ze voor haar op!!!!! Nee riep Wings had je jou moeten zien toen die mel bovenop je viel! je was helemaal in trance!!!!! Dia kreeg een rooie boei en zei maar niks meer want dat was toch wel een super enge situatie geweest daar in de gang op school hoor! Plots werd er weer op de tafel geslagen door kingRichard!! Iedereen schrok zich weer een hoedje!!! Wie heeft er kookdienst ik verga van de honger!! toen Wings weer bij was gekomen van de schrik riep ze uit: nou ik hoop niet dat jij kookdienst heb want dan ben ik weg hoor! Nee Sermo had kookdiensten wat ging hij koken van het karrige geld dat hij bijelkaar had kunnen schrapen? hij had toch nog het een en ander kunnen kopen, sermo aan de slag in de keuken (en het werd me toch een slagveld!!!). maar goed er kwam eten op tafel en het was................ 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 21:42 | rollicky ] 
Verrassend lekker, Sermo had er allerlei kruiden aan toegevoegd zodat de vitamientjes binnen kwamen. Daar had het de laatste tijd nogal eens aan ontbroken.
Sermo........je hebt talent.......om van iets simpels een godenmaaltijd te bereiden.......allemaal waren ze opeens razend enthousiast en wilden weten hoe en met wat hij het klaargemaakt had. Sermo vertelde dat hij van zijn grootmoeder het één an ander over kruiden had geleerd zodat je in barre omstandigheden toch nog een maaltijd kon bereiden.......Tjonge zei wijnie, het lijkt wel survival.....dan moet je ook zien te overleven met datgene wat er toevallig te vinden is.

Allemaal kakelden ze toen door elkaar todat plotseling...... 

Re: Kamerleden [ 31/5/2001 23:22 | *Wijnni* ] 
de bel ging............DINGDONG............hé hoe kon dat nu?...........iedereen was er toch?????.............King stond op , en liep naar de deur.............het was henny huisman......jawel............we hadden de straatprijs gewonnen...........hoera, eindelijk eens lekker eten, en niet meer werken en naar school toe.................HO zei Rollicky.........dat dachten jullie zeker, jullie gaan gewoon naar school, het is maar 25.000 gulden en aangezien dit een groot huis is met veel mensen, zijn we zo door dat geld heen..............nou was dat even een vlag op een modderschuit zeg......die weet de sfeer hier goed te verpesten hoor.......pfffffffff.........maar niet getrerurd. ik probeer jullie alleen maar met beide voeten op de grond houden, dus niet zweven......tja daar zat natuurlijk wel wat in.....ze heeft gelijk........ondertussen stond henny huisman nog steeds met zijn bossie bloemen aan de voordeur.....en zei tegen zijn crew,..........nou dacht alles te hebben meegemaakt?......maar dit?....................maar ................................ 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 00:25 | AnGeLWinGs ] 
Maaar wings zei kom binnen beste man en ging tekeer voor die camera zeg....net marilyn monroe...jemig ....dia stoote wynni aan moet je die troela eens bezig zien, ze wil zekers bij yorin gaan werken...ja denk het ook zei wynni bedenkelijk..........................nu ja en king was nog steeds bezig om op tafel te slaan en macho te doen...en toen kreeg hij van farida een klabats an de oren.ZO en nu is het genoeg peuter...zei ze geiriet..........kom nou zeg zo gaan we niet met elkaar om of wel..........uh nee zei king opeens bloedje bedeest...............en durfde farida net meer aan te kijken...................nu ja de prijs werd uitgedeeld en pandoe sermo mocht het beheren als reserve in de kas.........nu had iedereen ineens last van slikproblemen maar ach ja wie kon je het beter geven dan aan sermo....bedoel de meest verantwoordelijke in huis.................Dus het leven ging zijn gangetje...tot er gebeld werd......telefonisch.......niet mobiel geen voicemail voor 10 cent per keer...geen fax , geen deurbel , neeeeeeeee..er werd gebeld.........en wynni nam op........................HIJG HIJG HIJG HIJG HIJG HIJG ......................................................................HIJG HIJG HIJG ..................................HELP gikde wynni zo hard ze kon en robert nam de foon maar ff aan........................ 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 08:06 | rollicky ] 
hioj hoorde het gehijg en zei: "u heeft een verkeerd nummer gekozen, het dokters nummer is net een tikkie anders, succes en beterschap."

Zo dat was dat, wijnie zat nog een beetje bleekjes op de stoel, maar al gauw zag ze er de humor van in en schoot in de lach. Toen kwamen de verhalen los en....... 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 20:35 | *Wijnni* ] 
daar ging de telefoon weer.......Wiltc nam op, goedenavond, u spreekt met de directeur van het afgebrande dorp!!!!!!!!!!!!!!..............ja hoor die is er!......Wijni voor jou.......wijni neemt de telefoon weer aan, en hoort aan de andere kant wings.............HIJG......zeg wil..... HIJG....niet zomaar gillen.....HIJG....als ik je bel.....HIJG.............ik heb me rotgehold.........om je te vertellen dat........................... 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 20:46 | *DiaJoLa* ] 
dat ik zo'n last van hijgen heb! nou riep dia keihard in de andere telefoon, waar ze aan stond mee te luisteren, het astmafonds staat in het telefoonboek dAAAGGGG!!! 

Re: Kamerleden [ 1/6/2001 23:36 | AnGeLWinGs ] 
Nou dia had der haar blond geverfd./...dus ach neem het r niet kwalijk hoor maarre........blond maakt niet zo slim...hahahahah nu ja aardig is anders maar goed heb geen astma...enne hoop het nooit te krijgen...oplette dia.....dus wijni zei wat is er dan wings???help zei wings er zit een hijger achter mij aan...roep robert en wilt en kling om me te helpen...ben bij super de kweeniet.......nou meteen de kerels in huis opgescharreld...en die erheen met zijn alleen...op de fiets..............sjezen en ja hoor daar om het plein heen rende wings weg voor een hijger.............He,w at mot dat daar....riepen de jongens tegen die hijger....hij stond stil en zei.............. 

Re: Kamerleden [ 2/6/2001 09:16 | rollicky ] 
Die juffrouw hijg hijg hijg heb d'r beurs verlore hijg hijg hijg, maar toen ik 'm wou geve.......hijg hijg hijg liep ze héél hard weg hijg hijg hijg hijg.....ennuh ik heb astma hijg hijg hijg dus ik ben buiten asem.....hijg hijg hijg......kenne jullie d'r hijg hijg hijg....
de jongens zeiden........ 

Re: Kamerleden [ 2/6/2001 12:07 | AnGeLWinGs ] 
Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!.........................lol...............................;0) 

Re: Kamerleden [ 2/6/2001 21:10 | *Wijnni* ] 
helemaal niet meer, maar proesten het uit van het lachen.....whoehahahhahaha.....tjonge jonge hee, ze konden geen woord meer uit brengen, en hadden gewoon pijn in hun buik van het lachen......terwijl die arme jonen......nog zat na te hijgen met de beurs nog in zijn hand..........whahahhaa.....ja hoor zei robert.....die kennen we hahahhaah.........dat is Wings......hahahhah het zal niet zeg........ze heeft ook altijd wat die malle meid.........hahaha.........maar kom maar even met ons mee.........dan kunnen we met zijn alle weer rustig op adem komen........pfffffff....nou dat was lachen zeg.............de mannen lopen met deze man naar het huis toe, en wings ziet dat deze man binnenkomt, en wings begint me toch te gillen....AAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... haal die engerd weg...wat doet ie hier......ga weg.....je wilt me bestelen.......doe nou iets???????........maar.................. 

Re: Kamerleden [ 2/6/2001 22:53 | AnGeLWinGs ] 
niks hoor...hij stelde zich aan Wings voor...met een schitterende lach.........en wings die hem niet zo goed bekeken had in het donker dacht......mijn hemel liep dat achter MIJ aan????
Haii, zei hij toen en stak zijn hand uit .....Wings greep hem in een opwelling met gevoel........(lol komt uit een gedicht van mezelf maar dan zonder gevoel...hahahah)en hij zei..............Ik heet Hugh....Hugh Grant................................en hij keek haar aan met zijn mickeybleueyes...............en zijn lok haar voor zijn ene oog....en zijn..............arffffffffffffffff..en Wings viel in zwijm.......................... 

En men leefde nog heel lang en zeer gelukkig verder...

wat een club al niet kan doen voor haar leden?

Samenwonen?
Zou dat nu echt goed gaan of zouden ze elkaar in de haren vliegen???

maar goed eind goed al goed......
Men was in love en de zon scheen wat wil een mens nog meer?


[ ~*~AnGeL_WinGs~*~ | 1/2/2003 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
https://angelsdream.actieforum.com
 
Nonnevotters en nog meer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Vrouwen aan de pil ruiken 'de ware' niet meer
» Meer psychiatrische stoornissen schuld samenleving
» Meer seks helpt beter dan vruchtbaarheids medicatie
» Verveling? Hm nu vast niet meer voor de creatievelingen
» Steeds meer jongetjes hebben afwijking aan penis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Angel-Wings :: Kunst :: Gedichten & Spreuken & Verhalen-
Ga naar: