Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Gedichten 31/3/2008, 20:35
No hand..to touch
There is a Bridge We can cross over But there is no Hand To Touch To Hold on to So we walk Alone on earth Without knowing There is someone Somewhere With a hand We can touch And Hold To be Loved And to Love...
Angelwings
Why
Why do you Worry, Why do you Fear Me I am all that you Ever Wanted Needed Ask for Why Can't You be Honest With Yourself So tell me The Story of Who You really Are.... In Love there is no Fear No anxiety Just deeply Transparently being You And Me...
AngelWings
Zwemmen
Een herinnering Gesloten omhoog Gestoten verbonden en toch ook niet Verloren Wat niets kon zijn Jarenlang een strijd Koste tijd En veel pijn Ik zat daar En jij deed iets Dat mijn ziel aanraakte Opeens ik verloor mijzelf in jou Wie ik dacht Dat jij was verloren Lost En nu denk ik Terug aan dat moment Waarop jij even Mij mijzelf liet zijn Mijzelf liet mogen zijn Ik nam een sprong In het diepe En verdronk bijna Maar ik zwem nog, nog wel...