Aantal berichten : 840 Leeftijd : 57 Hobby's : Digitale beeldbewerking, lezen, dichten en schrijven Humor : JAH! Angel Wings : 17908 Reputatie : 0 Registration date : 11-03-08
Onderwerp: Gedichten 3 2/4/2008, 19:51
Een gedachte leeft
Een gedachte leeft In de mens heid Een hand die streelt Langs het kleedje op een tafel Bezit Warmte verloren heid Gemis Verdriet Staren de ogen Naar het verleden En in het niet Bestaan wij dan zomaar? In een zijn Van NU En misschien morgen Groei je op Als kind Volwassene oudere Verlaten Dagen Ouden van Dagen Verslagen Waren zij nooit Zij overleefden Het leven in jarenaantal Voorbij gingen zij al velen Die evenzo leerden Dagelijks de dingen deden Beleden Waren In Het Zijn En op een dag Zijn wij allen verloren In de dood Van een Morgen die ooit komt
Angelwings
Spiritueel?
Het spiritueel zijn is een woord Waarbij men Zichzelf een beetje uitmoord Gevoelens onderdrukt of opent op momenten die Je liever niet geopend zag Waarbij je op muziek je geest Dweilend langs De geestenpaden Laat verdwalen in de geest Het moet je opluchten Maar van alles nog het meest Doe je iets Waarbij je ergens wel weet Dat het absurd is Bizar is Omdat je nu eenmaal niets beters had te doen Mooie termen Mooie zinnen Verzonnen op een bepaald moment begon je erin te geloven Totdat het wendt En je niets anders meer beter weet dan Hetgeen je voor de waarheid versleet Spiritualiteit is zoveel meer Dan leren van uit de boeken Zoveel meer dan zeggen het te zijn! De echte spirituelen ontkennen het en vinden dat fijn! Het is een manier van leven Of denken het te zijn! Alles is uniek in het nu werkelijk van waarde zijn Angelwings
In stilte lach je...
In lichtbanen Verspreiden zich De gedachten Via cyberspacen In spelonken donker en krachtig Gemeten Strelend Aan gemis Diepgaander dan ooit Energieen banen zich wegen Nooit gekend In dromen Om die vent Jaren, maanden, dagen lang Je ziel in het gevang Je wacht Denkt te weten Wat hij voor het gemak maar is vergeten Smachtend lonk je Naar enkele signalen Waarbij je weet bij alles te kunnen falen Zonder beeld Weet je Wat er heelt Kust en Streelt Misschien in dromenland Weet hij van je smachterijen Droomt hij over je handelingen Ver van hem vandaan! En in stilte lach je En laat je elkaar misschien wel gaan..
Angelwings ;o) v. o.a esmeralda
No hand..to touch
There is a Bridge We can cross over But there is no Hand To Touch To Hold on to So we walk Alone on earth Without knowing There is someone Somewhere With a hand We can touch And Hold To be Loved And to Love...
Angelwings
Why
Why do you Worry, Why do you Fear Me I am all that you Ever Wanted Needed Ask for Why Can't You be Honest With Yourself So tell me The Story of Who You really Are.... In Love there is no Fear No anxiety Just deeply Transparently being You And Me....
AngelWings
Zwemmen
Een herinnering Gesloten omhoog Gestoten verbonden en toch ook niet Verloren Wat niets kon zijn Jarenlang een strijd Koste tijd En veel pijn Ik zat daar En jij deed iets Dat mijn ziel aanraakte Opeens ik verloor mijzelf in jou Wie ik dacht Dat jij was verloren Lost En nu denk ik Terug aan dat moment Waarop jij even Mij mijzelf liet zijn Mijzelf liet mogen zijn Ik nam een sprong In het diepe En verdronk bijna Maar ik zwem nog, nog wel.. AngelWings